۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵

امروز صبح/

لغزندگی جاده، مینی بوس محور خمین - اراک را واژگون کرد

لغزندگی جاده، مینی بوس محور خمین - اراک را واژگون کرد

اراک -خبرگزاری مهر: لغزندگی جاده یک دستگاه مینی بوس محور خمین - اراک را واژگون و هفت نفر از سرنشینان آن را راهی بیمارستان کرد.

رئیس اداره اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در ساعت 7:10 دقیقه امروز در محور اراک – خمین یک مینی بوس مسافربری به علت لغزندگی جاده دچار واژگونی شد و حادثه آفرید.

قنبر فراهانی افزود: همکاران ما بعد از رسیدن به محل حادثه و انجام مدیریت صحنه و تریاژ به مصدومین حادثه که هفت نفر بودند خدمات اورژانسی پیش بیمارستان را ارائه کردند و مصدومین را به بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) منتقل کردند.

مصمومیت 5 نفر با گاز منوکسید کربن در اراک

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مصمومیت پنج نفر با گاز منوکسید کربن در اراک و جاورسیان خبر داد و گفت: روز یکشنبه در خیابان خرم اراک دو نفر دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شدند که بعد از اعلام گزارش به مرکز اطلاع رسانی اورژانس اراک بلافاصله یک واحد امدادی اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شد.

فراهانی ادامه داد: بعد از رسیدن بر بالین مصدومین ضمن ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی آنها را به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) انتقال دادند.

رئیس اداره اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: در ساعت 3:53 دقیقه دو شنبه نیز در روستای جاورسیان سه  نفر دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده اند، که بلافاصله بعد از دریافت حادثه یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی ( پایگاه 410) به محل حادثه اعزام شد و بعد از رسیدن بر بالین مصدومین، ضمن ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، مصدومان حادثه را به بیمارستان حضرت ولی عصر ( عج) منتقل کردند.

وی در ادامه گفت: با توجه به توصیه هایی که به همشهریان در مورد رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از وسایل گاز سوز می شود، متاسفانه باز هم شاهد حادثه های مسمومیت با این گاز بسیار خطرناک هستیم که از تمام شهروندان خواسته می شود که هنگام استفاده از وسایل گاز سوز حتما به نکات ایمنی لازم دقت کنند.

 

کد خبر 2227706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha