۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۰۳

برای دیدار تدارکاتی مقابل مکزیک؛

23 بازیکن تیم ملی فوتبال نیجریه معرفی شدند

23 بازیکن تیم ملی فوتبال نیجریه معرفی شدند

سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2014 برزیل برای دیدار تدارکاتی برابر مکزیک 23 بازیکن را دعوت کرد که در این بین جوزف یوبو پس از مدت‌ها به تیم ملی بازگشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سایت نیجریه اسپورت آنلاین خبر داد استفان کشی سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه برای دیدار تدارکاتی برابر مکزیک که قرار است روز 5 ماه مارس در آتلانتا آمریکا برگزار شود 23 بازیکن را فراخواند. در بین اسامی دعوت شدگان نام جوزف یوبو نیز دیده می شود که مدتها برای تیم ملی بازی نمی کرد. او که از فنرباغچه به نوریج نقل مکان کرده است در این بازی تدارکاتی تیم کشورش را همراهی می کند.

فهرست بازیکنان دعوت شده برای این بازی به شرح زیر است:

* دروازه‌بانان: ونسان انیاما(لیل)، آستین اجیده(هاپوئل رژیم اشغالگر قدس)

* مدافعان: الدرسون اچیلده(موناکو)، افه آمبروس(سلتیک)، گودفری اوبوبانا(ریزه‌اسپور)، آزبوکه اگوکوه(واری وولوز)، کنت اومرو (میدلزبورو)، جگوان اشوویا(آشولد)، جوزف یوبو(نوریچ) و کونله اودولامی(سان شاین استارز)

* هافبک‌ها: جان اوبی میکل(چلسی)، رامون آزیز(آلمریا)، اوگنی اونازی(لاتزیو)، ویکتور موسی(لیورپول)، شئو عبدالله(کانوپیلارس) و اجکه اوزونی(انوگو)

* مهاجمان: احمد موسی(زسکا مسکو)، شولا آمه اوبی(نیوکاسل)، امانوئل امنیکه(فنرباغچه)، اوبینا انسوفور(کیه‌وو)، برایت دیکه(تورنتو)، ایمه ازکیئل(استاندارد لیژ) و میشل اچوبو(بروخه)

کد خبر 2235798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha