۱۶ دی ۱۳۹۲، ۹:۲۳

عقاب‌ها به مکزیک می‌روند؛

کمیته فنی برنامه سرمربی نیجریه را تغییر داد/ بازی با همسایگان ایران

کمیته فنی برنامه سرمربی نیجریه را تغییر داد/ بازی با همسایگان ایران

کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیجریه با تغییر برنامه سرمربی این تیم، اردوی آماده سازی قبل از شروع جام جهانی را به جای آمریکا در مکزیک برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال نیجریه به احتمال زیاد در برنامه اردوی آماده سازی این تیم را قبل از مسابقات جام جهانی برزیل تغییر اساسی ایجاد کند. "استفان کشی" سرمربی تیم فوتبال نیجریه ماه گذشته به رسانه‌ها اعلام کرد که برنامه‌اش برای آماده سازی این تیم قبل از جام جهانی برپایی اردو در کشور آمریکا و در یکی از ایالات هوستون یا میامی خواهد بود، اما کمیته فنی فدراسیون نیجریه که دیداری هم با کشی داشته ، این برنامه را تغییر داده است.

"کریس گرین" رئیس کمیته فنی فدراسیون نیجریه بعد از پیروزی تیم ملی نیجریه برابر اتیوپی در دیداری تدارکاتی در جمع خبرنگاران گفت که این کمیته کشور مکزیک را برای اردوی تیم ملی کشورش در نظر داد. وی گفت: ما احساس می‌کنیم که که باید کمپ آماده سازی را به خاطر ارتفاع مناسب، در کشور مکزیک برگزار کنیم. ضمن اینکه مکزیک با آمریکا هم مرز است و نزدیک‌ترین مکان به ایالات هوستون، تگزاس، میامی و فلوریدا می‌باشد.

وی افزود: همچنین شرایط آب و هوایی این مکان‌ها به شرایط مکزیک و سائوپائولوی برزیل نزدیک است. ما بهترین برنامه آماده‌سازی را برای حضور در جام جهانی فراهم می‌کنیم چون شرایط عالی وجود ندارد!

تیم ملی نیجریه روز پنجم مارس (14 اسفند) یک بازی تدارکاتی با یکی از کشورهای آمریکای لاتین انجام خواهد داد. گرین در این خصوص تاکید کرد: ما باید در این تاریخ با یک کشور آمریکای لاتین بازی کنیم. ما به بازی با این تیم به خاطر شباهت به سبک بازی آرژانتین که یکی از حریفان ما در جام جهانی برزیل است، نیاز داریم. با این حال من باید نام این کشور را مخفی نگه دارم.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیجریه در پایان گفت: تیم نیجریه همچنین با کشورهای دیگر از اروپای شرقی و همسایگان ایران و بوسنی بازی خواهد کرد زمانی که آنها در ماه می قصد برپایی اردو دارند.

تیم فوتبال نیجریه، با تیم‌های ایران، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین در جام جهانی 2014 برزیل همگروه است. برنامه بازی‌های گروه ششم جام جهانی به شرح زیر است:

گروه F:
25/03/93
* آرژانتین- بوسنی و هرزگوین، ساعت 19، ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو

26/03/93
* ایران - نیجریه، ساعت 16، ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا

31/03/93
* ایران - آرژانتین، ساعت 13، ورزشگاه مینیرائو شهر بلو هوریزنته
* نیجریه - بوسنی و هرزگوین، ساعت 19، ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا

05/04/93
* آرژانتین - نیجریه، ساعت 13، ورزشگاه بیرا-ریو شهر پورتو آلگره
* ایران - بوسنی و هرزگوین، ساعت 13، ورزشگاه فونته نووا شهر سالوادور

کد خبر 2208627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha