۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸

علی کفاشیان مطرح کرد:

هفته آینده دوباره با کی‌روش مذاکره می‌کنم/ پول نباشد تمدید نمی‌کنیم

هفته آینده دوباره با کی‌روش مذاکره می‌کنم/ پول نباشد تمدید نمی‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال که این روزها مورد سوال بسیاری در مورد احتمال تمدید قرارداد کارلوس کی روش قرار می گیرد بازهم مسئله مالی را به عنوان اصلی ترین مانع تمدید این قرارداد عنوان کرد و گفت: با اینکه چند بار با ایشان در مورد ماندن در تیم ملی صحبت کرده ام اما بازهم هفته آینده در این مورد با آقای کی روش صحبت خواهیم کرد تا در صورت امکان بتوانیم در خدمت این مربی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در مورد آخرین وضعیت ماندن یا جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران گفت: در طول چهار ماه گذشته چندین بار با آقای کی روش در مورد ماندنش در ایران صحبت کردم که آخرین بار آن در استرالیا و هنگام برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی بود. آنجا یکساعتی با هم صحبت کردیم. من به ایشان گفتم برای اینکه بتوانیم توقعات شما را برآورده کنیم نیاز با تامین منابع مالی داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: من از آن دسته مدیرانی نیستم که مثل برخی باشگاه ها قرارداد میلیاردی ببندند اما نتوانند از عهده پرداخت این قراردادها برآیند. من تنها در صورتی می توانم قرارداد کی روش را تمدید کنم که ابتدا منابع مالی آن تامین شده باشد. همین الان اگر دولت به ما کمک نمی کرد نمی توانستیم اردوهای تیم ملی در آفریقای جنوبی و اتریش را برگزار کنیم.

کفاشیان در ادامه به آخرین مذاکره با کی روش قبل از جام جهانی اشاره کرد و گفت: هفته آینده بازهم با ایشان صحبت خواهم کرد و تلاش می کنم تا بتوانم از ایشان تخفیف بگیریم. البته خود کی روش هم اعلام کرده است که می خواهد سه - چهار سال دیگر مربیگری کند و تمایل دارد که در ایران باشد. ما هم تمایل داریم که ایشان باشد چرا که تا یک مربی دیگر بیاوریم و بخواهد از فوتبال ما شناخت پیدا کند زمان می برد.

رئیس فدراسیون فوتبال که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود با تاکید بر اینکه اگر پول نباشد قرارداد کی روش را تمدید نخواهد کرد، از حمایت های دولت در ماه های اخیر تشکر کرد و افزود: در این مدت همه مسئولان دولت از تیم ملی حمایت کرده اند. آقای ظریف به اردوی تیم ملی در اتریش رفتند که این حضور در روحیه بازیکنان و خود آقای کی روش تاثیر زیادی داشت.

وی پیشنهاد اسپانسرهایی نظیر پوما برای البسه تیم ملی را رد کرد و در مورد پیش بینی اش از حضور تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: خدا را شکر همه بازیکنان با تمام توان در تمرینات شرکت کرده اند و امیدوارم طوری در جام جهانی بازی کنند که بتوانند مردم را راضی کنند.

کد خبر 2301431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha