۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۶

دلشب خبر داد:

افزایش مشارکت دانش‌آموزان بوشهری در حفاظت از محیط زیست

افزایش مشارکت دانش‌آموزان بوشهری در حفاظت از محیط زیست

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل محیط زیست استان بوشهر از افزایش مشارکت دانش‌آموزان بوشهری در حفاظت از محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دلشب عصر یکشنبه در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری محیط زیست و آموزش و پرورش بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف این تفاهم، افزایش مشارکت دانش آموزان در حفاظت از محیط زیست است که امیدواریم به نتایج مورد نظر برسیم.

وی با اشاره به تلاش برای دانش‌افزایی و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست خاطرنشان ساخت: استفاده بهینه از ظرفیت دانش آموزان برای توسعه فرهنگی و اجتماعی از نکات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر بر لزوم افزایش سطح مشارکت اجتماعی جامعه دانش آموزی در انجام طرح ها و برنامه‌های محیط زیست تاکید کرد و افزود: کارگروه اجرایی متشکل از نمایندگان ثابت و تام الاختیار طرفین برای اجرای بهینه این تفاهم نامه تشکیل می‌شود.

معرفی نخستین دبیرستان جامع محیط زیستی کشور در بردخون بوشهر

وی از انعقاد این تفاهم‌نامه برای مدت پنج سال خبر داد و گفت: نخستین دبیریستان زیست محیطی کشور در شهر بردخون از توابع شهرستان دیر استان بوشهر به نام شهید علی کشاورز از شهدای محیط زیست راه‌اندازی می‌شود.

دلشب به حساسیت زیست محیطی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: باید در راستای هدایت جامعه به سمت بهبود استفاده از محیط زیست تلاش شود.

متولیان فرهنگی حفاظت از محیط زیست را به دانش آموزان آموزش دهند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به نقش بسیار مهم استفاده از دانش‌اموزان برای فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط زیست، بیان داشت: حفاظت و کمک به محیط زیست از مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه است که با همکاری دانش‌آموزان انجام می‌شود.

اصغر حصیری با اشاره به اهمیت محیط زیست سالم برای پرورش انسان‌های سالم، تاکید کرد: متولیان فرهنگی باید نحوه حفاظت از محیط زیست را به دانش آموزان آموزش دهند.

کد خبر 2307302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha