۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۱۰

افتتاح 250 محصول جدید صنایع لبنی شرکت پگاه با حضور وزیر رفاه

افتتاح 250 محصول جدید صنایع لبنی شرکت پگاه با حضور وزیر رفاه

دکتر علی ربیعی نمایشگاه توانمند سازی شرکت پگاه استان لرستان را با رهاورد عرضه 250 محصول جدید صنایع لبنی افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، با حضور دکتر علي ربيعي ، مهندس حجتي وزير جهاد کشاورزي، ايراندخت عطاريان مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري و مسئولين استاني، نمايشگاه توانمندسازي شرکت پگاه استان لرستان افتتاح شد.

 دکتر علي ربيعي در آيين افتتاح اين نمايشگاه هدف از برگزاري نمايشگاه را تقويت بخش تحقيق و توسعه ( R&D) با هدف دستيابي به حداکثر نوآوري در صنعت شير کشور ( از طريق ايجاد ساختار مناسب ، توجه به ابعاد انگيزشي و توسعه ارتباطات داخلي و جهاني که اين بخش موفق به تدوين فرمولاسيون بيش از 250 محصول جديد در سال گذشته شد.

وي اظهار داشت: تحريم ظالمانه دشمنان بر عليه ملت ايران فرصتي را فراهم آورد تا به بهانه عبور از اين مشکل، بجاي درخواست قطعات يدکي مورد نياز از کشورهاي غربي، توان فني جوانان غيرتمند ايراني و خانواده بزرگ صنايع شير ايران به عنوان مهمترين گزينه روي ميز راهبردهاي اين شرکت قرار گيرد. اين مهم نيز با ايجاد تشکيلات مناسب، عزم عمومي و تلاش جهادي به توليد و استفاده بيش از 1200 قطعه فني پيچيده منجر شد که افتخاري بزرگ در 6 دهه فعاليت اين مجموعه محسوب مي شود.

ربيعي با اشاره به اولويتهاي اين وزارتخانه براي صيانت از اشتغال و نيروي کار از پيگيري براي رفع مشکل تسهيلات واحدهاي صنعتي و توليدي استان خبر داد. کارخانه شير پگاه لرستان در 12 کيلومتري جاده خوزستان، جنب فرودگاه خرم آباد واقع شده است و با بيش از 20 سال تجربه در توليد و فرآوري محصولات لبني، يکي از بزرگترين واحد هاي لبني کشور است.

اين شرکت با بهره گيري از دانش فني و تخصصي، نيروي انساني کارآمد و بهره برداري بهينه و مطلوب از پيشرفته ترين ماشين آلات و تکنولوژي بسته بندي ظرفيت فرآوري روزانه 240 تن فرآورده هاي شيري را دارا است و بيش از 30 نوع محصول را در انواع بسته بندي با نام تجاري پگاه به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه مي کند. اين شرکت همچنين در بحث توليد محصولات متنوع و انواع محصولات استريل و پاستوريزه در زمينه صادرات محصولات به کشورهاي مختلف توانسته گامهاي خوبي بردارد.

کد خبر 2314625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha