۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۳۶

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی پرسپولیس برابر تراکتورسازی در نیمه نخست

پیروزی پرسپولیس برابر تراکتورسازی در نیمه نخست

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست دیدار با تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ برتر موفق شد به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز جمعه و از ساعت 18:50 دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به اتمام رسید. محسن بنگر در دقیقه 38 تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست بازیکنان دو تیم فرصت چندان زیادی بر روی دروازه تیم مقابل ایجاد نکردند و بازی، سرد و کسل کننده پیگیری شد. یکی، دو موقعیت نصفه و نیمه پرسپولیسی‌ها روی اشتباه خط دفاعی تراکتورسازی ایجاد شد که حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازی این موقعیت‌ها را مهار کرد.

زمین خوردن متوالی بازیکنان و توقف پی در پی مسابقه در 20 دقیقه ابتدایی باعث شد تا کادر پزشکی دو تیم دوندگی بیشتری نسبت به بازیکنان داشته باشند!

یخ بازی به تدریج با نزدیک شدن به دقیقه 30 آب شد. ابتدا لوسیانو ادینیو در دقیقه 29 در موقعیت گلزنی قرار گرفت که توپ این بازیکن توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد. در دقیقه 33 بهترین فرصت این بازی در نیمه نخست نصیب محمد نوری کاپیتان پرسپولیس شد. نوری که در موقعیتی تک به تک با دروازه تراکتورسازی قرار داشت با بی دقتی توپ را به بالای دروازه فرستاد.

با این حال 5 دقیقه بعد محسن بنگر موفق شد تک گل پرسپولیس را در نیمه اول به ثمر برساند. پرتاب اوت حسین ماهینی تا داخل محوطه تراکتورسازی رسید و مدافع پرسپولیس هم با یک ضربه سر توانست این توپ را به گل تبدیل کند.

تلاش بازیکنان تراکتوسازی برای جبران نتیجه قبل از اتمام نیمه نخست به جایی نرسید تا دو تیم با همان نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند.

کد خبر 2364493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha