۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۵۱

هفته هفتم لیگ برتر؛

پیکان با شکست قهرمان طلسم شکنی کرد/ فرار راه‌آهن از باخت برابر صبا

پیکان با شکست قهرمان طلسم شکنی کرد/ فرار راه‌آهن از باخت برابر صبا

هفته هفتم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم فوتبال پیکان برابر فولاد خوزستان و توقف خانگی راه‌آهن مقابل صبای قم پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفتم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جمعه شب با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال پیکان برابر فولاد خوزستان به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

در این بازی که در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد، "ميت اتروویچ" در دقیقه 36 گل برتری تیم پیکان را به ثمر رساند. این نخستین گل و پیروزی شاگردان تهرانی منصور ابراهیم‌زاده در چهاردهمین دوره لیگ برتر بود و طلسم ناکامی آنها در رقابتهای این فصل  را شکست.

با این پیروزی تیم فوتبال پیکان 6 امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول صعود کرد اما فولاد با همان 11 امتیاز قبلی در رده پنجم باقی ماند.

در ورزشگاه اکباتان هم راه‌آهن تهران که در پایان نیمه اول با یک گل از میهمانش صبای قم عقب افتاده بود، در نهایت برابر این تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. محمد غلامی (59 و 83- پنالتی) برای راه‌آهن و هادی شکوری(6) و آمونیو آچیله (71) برای صبا در این بازی گل زدند. ضمن اینکه رامین رضائیان در دقیقه 18 یک ضربه پنالتی را از دست داد.

با این تساوی صبای قم 9 امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد و راه‌آهن هم با 8 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس رد رده دهم قرار گرفت.

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1- استقلال 18 امتیاز
2- تراکتورسازی تبریز 16 امتیاز
3- پدیده مشهد 13 امتیاز
4- سپاهان اصفهان 12 امتیاز
5- فولاد خوزستان 11 امتیاز
6- سایپا البرز 10 امتیاز
------------------------------------------
9- پرسپولیس 8 امتیاز
------------------------------------------
14- ذوب‌آهن اصفهان 4 امتیاز
15- صنعتی خوزستان 4 امتیاز
16- نفت مسجد سلیمان 3 امتیاز

کد خبر 2364521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha