۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۵۱

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال/

معرفی 14 بازی جدید شرکت‌های رایانه‌ای توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

معرفی 14 بازی جدید شرکت‌های رایانه‌ای توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای 14 بازی از شرکت‌های مختلف بازی‌سازی را در دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال معرفی و عرضه می‌کند.

هادی کافی مدیر روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در راستای حمایت از بازی‌ سازان ایرانی در این نمایشگاه شرکت کرده و بستری را فراهم کرده تا جدیدترین و بهترین بازی‌ها از نظر کیفی بتوانند در این رویداد حضور داشته و دیده شوند.

وی افزود: به همین دلیل از هر شرکت، یک محصول را در نمایشگاه معرفی کرده‌ایم. این بازی‌ها، هم جزو آخرین بازی‌های تولید شده شرکت‌شان هستند و هم از نظر کیفی رشد چشمگیری داشته‌اند؛ چه از نظر گرافیکی و چه فناوری صنعت بازی‌سازی و همچنین عرضه جدید مانند عرضه آنلاین. چون ما 2 بازی از این بازی‌ها را به صورت آنلاین ارائه می‌کنیم که پیش از این انجام این کار، کمتر صورت می‌گرفت. در مجموع ما 14 محصول بازی رایانه‌ای را از 14 شرکت در غرفه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معرفی کرده‌ایم.

مدیر روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در ادامه گفت: از ماموریت‌های اصلی بنیاد از زمان تشکیلش این است که از بازی‌سازان حمایت کند. ما سال‌های گذشته در نمایشگاه مستقل بازی‌های رایانه‌ای شرکت می‌کردیم که امسال برگزاری‌اش به تاخیر افتاده است. بنابراین از حضور در این نمایشگاه بهره بردیم. نکته این‌جاست که مهم بنیاد نیست بلکه مهم این است که بازی‌ها معرفی شوند. چون سعی داریم با معرفی این بازی‌ها هم تاثیرات فرهنگی خوب و هم کمک به اقتصاد صنعت بازی را داشته باشیم.

کد خبر 2366172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha