۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱

«حماسه» در«آزادراه» به چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران می‌رود

«حماسه» در«آزادراه» به چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران می‌رود

سه بازی رایانه‌ای«حماسه»،«آزادراه» و «هیولاها را بترکون» در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران روایت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بازی«حماسه»، ساخته حسین مهرانفر در سبک ساده متقاضی شرکت در جشنواره چهارم بازی‌های رایانه‌ای است.این بازی در قالب پلتفرم «PC» به دبیرخانه جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران ارایه شده است.

بازیکن در این بازی  به عنوان «جهادگر»(درجه آسان) و«حماسه ساز» (درجه سخت)از گناهان مختلف اقتصادی می‌گذرد و...

بازی رایانه‌ای «حماسه» در جشنواره بازی سازی دانش آموزی، رتبه نخست را کسب کرده و درجشنواره بازی های مستقل سال93و جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی نیز شرکت کرده است.

همچنین داستان بازی رایانه‌ای «هیولاها را بترکون!» که بر اساس  زندگی نقاش بدشناس ساخته شده  در چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران روایت می‌شود. این بازی، ساخته سید علی کسائی در سبک ساده  متقاضی شرکت در جشنواره چهارم بازی‌های رایانه‌ای است. 

«هیولاها را بترکون!» سال 93 درشرکت توسعه مجازی کادوس ساخته شده است ؛ سید سعید موسوی مدیر فنی ، سیده مریم کسائی نویسنده، عباس امینی مدیر صدا و سید علی کسائی مدیرپروژه این بازی هستند.

این بازی به 10  زبان دنیا ترجمه شده وطبق قرار داد رسمی بین المللی در سطح جهان متشر و در قالب پلتفرم "PC, Android, ios " به دبیرخانه جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران ارایه شده است.


 
بازی«آزادراه»، ساخته محمد علی اعرابی در سبک ورزشی  متقاضی شرکت در جشنواره چهارم بازی‌های رایانه‌ای است.این بازی در قالب پلتفرم "PC" به دبیرخانه جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران ارایه شده است.

بازیکن در بازی رایانه ای «آزادراه» لایی می کشد،پول در می آورد،ماشین بهتر می خرد و باز می راند ؛ کنترل با شتاب سنج های دستگاه اندروید و خوردوهای ایرانی را می توان از امکانات موجود در این بازی نام برد.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران ، آشنایی با دستاوردهای نوین بازی سازی در ایران،  تقدیر از توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری های هنرجویان و دانش آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه ها برای تقویت و پیشرفت بازی سازی رویکردهای این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران  به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای ، مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.


 

کد خبر 2366184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha