۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵

از سوی انتشارات کانون پرورش فکری؛

«دنیای حیوانات» هارون یحیی منتشر شد

«دنیای حیوانات» هارون یحیی منتشر شد

«دنیای حیوانات» نوشته هارون یحیی با ترجمه علیرضا عیَاری از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هارون یحیی، نویسنده مسلمان اهل ترکیه در کتاب «دنیای حیوانات» هم، چون کتاب «دنیای شگفت‌انگیز بدن ما»، خواننده خود را  به سفری لذتبخش می‌برد و نه تنها او را با بسیاریاز جانداران آشنا می‌کند که خدا را بیشتر و بهتر به او می‌شناساند.

نویسنده در مقدمه کتاب «دنیای حیوانات» آورده است: «کودکان عزیز، در این کتاب به شگفتی‌های خلقت موجودات زنده‌ای که در اطراف ما زندگی می‌کنند پی می‌بریم و در طول خواندن این کتاب می‌بینید که خداوند متعال، تمام موجودات زنده رابه طور کامل آفریده و تمام این موجودات، تجلی زیبایی، قدرت و دانش خداوند هستند.»

درقسمتی از این کتاب نیز آمده است: «مجموعه پنگوئن‌ها که مشتمل بر چهار هزار پنگوئن است، به وسیله تجمع و نزدیک شدن به یکدیگر از خود در برابر آب وهوای قطبی حفاظت می‌کنند و مجموعه خود را گرم نگه می‌دارند، پنگوئن‌ها با تجمع خود هدر رفتن حرارت را به نصف می‌رسانند. آن‌ها پنگوئن‌های بیرون از گروه را تک تک وارد جمع خود کرده و از گرم شدن آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنند...»

هارون یحیی با نام اصلی عدنان اکتاردر سال ۱۹۵۶ میلادی در شهر آنکارا، پایتخت کشور ترکیه به دنیا آمد. یحیی کتاب‌های زیادی نوشته که هدف بیشتر آنها آشنایی افراد غیرمسلمان با اسلام است.

چاپ چهارم کتاب «دنیای حیوانات» نوشته هارون یحیی با ترجمه علیرضا عیَاری  با شمارگان پنج هزار نسخه و قیمت 5000 تومان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه شده است.

کد خبر 2377392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha