۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹

رهبانی خبر داد؛

جهان کتاب با ۶ عنوان جدید و ۳ تجدید چاپی به نمایشگاه می‌آید

جهان کتاب با ۶ عنوان جدید و ۳ تجدید چاپی به نمایشگاه می‌آید

مدیر انتشارات جهان کتاب گفت این ناشر امسال با ۶ عنوان جدید و ۳ کتاب تجدید چاپی که بهار امسال چاپ شده و می شوند، در نمایشگاه کتاب تهران شرکت خواهد کرد.

مجید رهبانی مدیر انتشارات جهان کتاب در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره چگونگی شرکت این ناشر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: علاوه بر کتاب هایی که تا به حال چاپ کرده ایم، در بهار امسال تعدادی کتاب جدید چاپ کرده و می کنیم که در نمایشگاه آن ها را عرضه خواهیم کرد.

وی افزود: به این ترتیب ۶ عنوان جدید و ۳ تجدید چاپی را به نمایشگاه خواهیم آورد. هر ۳ کتابی که قرار است تجدید چاپ شوند، از مجموعه «کتاب و نشر» ما هستند. چاپ دوم حکایت پیر قصه‌گو شامل گفت‌وگو با مهدی آذر یزدی که به‌کوشش پیام شمس‌الدینی تهیه شده،  چاپ چهارم کتاب «عاشق ‌کتاب و بخاری کاغذی» شامل مقالات مهدی آذر یزدی در ماهنامة جهان کتاب و چاپ پنجم کتاب «چگونه از‌ كتاب ‌خود‌ مراقبت كنيم؟» نوشته  مايكل ديردا، تجدید چاپی ما برای نمایشگاه هستند که هر ۳، در این هفته تجدید چاپ شده اند.

مدیر انتشارات جهان کتاب در ادامه عنوان کتاب های چاپ اول این ناشر برای نمایشگاه را چنین بیان کرد:

از مجموعه «برگی از تاریخ»، کتاب «جمال‌زاده: خاطره، برداشت، اسناد» اثر ناصرالدین پروین که این هفته چاپ شده است.

از مجموعه «هزارتوی نوشتن»، کتاب «مقدمه‌ای بر شعر فارسی در سده بیستم میلادی» اثر کامیار عابدی.

از مجموعه «سروده های زمانه»، کتاب «گل صدبرگ: گزیده‌ای از شعرهای کهن ژاپن» از مانیوء شوء با ترجمه یوکو فوجیموتو و هاشم رجب‌زاده که این هفته به چاپ رسید.

از مجموعه کتاب های پلیسی «نقاب»، ۳ عنوان رمان «بـزهکاران» نوشته فردریک دار با ترجمه عباس آگاهی که همین هفته به چاپ رسیده،  رمان «پی‌یِترِ لتونی» نوشته ژرژ سیمنون با ترجمه عباس آگاهی و  «رودخانه میستیک» نوشته دنیس لیهان با ترجمه نادر ریاحی. این ۳ کتاب به ترتیب عناوین پنجاه و یکم تا پنجاه سوم مجموعه نقاب هستند.

کد خبر 2563034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha