۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۹:۱۸

امام جمعه بجنورد در خطبه‌های نماز عید فطر:

آل سعود غده سرطانی جدید منطقه است

آل سعود غده سرطانی جدید منطقه است

بجنورد - امام جمعه بجنورد با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: امروز آل سعود بعد از اسرائیل به عنوان غده سرطانی جدید منطقه مطرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر، یکماه روزه داری مومنین را نشانه پیروزی برهوای نفس دانست و افزود: عید فطر روز جشن پیروزی فطرت انسان بر هوای نفس اوست.

وی در تفسیردعای قنوت نماز عید فطر اظهار داشت: انسان در زندگی دو بعد دارد؛ یکی بعد رحمانی و مهربانی و دیگری بعد قاطعیت در اجرای احکام الهی؛ و به همین دلیل است که مومنین در مقابل دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایستادگی کرده و می جنگند و در مقابل دوستان اسلام، با آنان نرم و مهربانند.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات آل سعود در یمن و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم این کشورگفت: امروز جهان اسلام دچار مصیبت بزرگی شده است و آل سعود خائن در تلاش است تا با مطرح کردن خود در منطقه و همراهی با اسرائیل، به جنایات خود استمرار و تداوم بخشد.

نماز عید فطر در بجنورد

حجت الاسلام یعقوبی افزود: امروز هزاران نفر از مردم یمن به خاطر هوای نفس آل سعود و پیوند او با اسرائیل غاصب، در این کشور جان خود را از دست داده و خانه هایشان ویران و آواره شده اند.

خطب نماز عید سعید فطر تصریح کرد: آل سعود به عنوان غده سرطانی جدید منطقه، امروزغلام حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل و مجری ماموریت های او برای به راه اندازی جنگ بین مسلمانان است.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم مدتهاست دچار یک بلای داعشی صهیونیستی در منطقه شده اند و این ویروس خطرناک به کشورهای سوریه، فلسطین، بحرین، عراق، لبنان و کویت کشیده شده و جان بسیاری از انسانهای بی گناه را گرفته است.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: برای نابودی این میکروب و این ویروس خطرناک منطقه، باید تلاش مضاعفی انجام شود.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه خطبه دوم، استقامت و بردباری ملت ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: استقامت و بردباری مردم ایران در مقابل تحریم های ظالمانه دنیای استکبار، امروز به توافق هسته ای خوبی منجر شده است.

وی تصریح کرد: توافق با آمریکا در مذاکرات هسته ای به معنای آشتی با آمریکا نیست و ملت بزرگ ایران همچنان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهند کرد.

نماز عید فطر در بجنورد

امام جمعه بجنورد در پایان با دعوت مردم به صبر و مقاومت و رعایت تقوی، برای پیروزی ملت مظلوم یمن و نابودی آل سعود دعا کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که توفیق به دست آمده در ماه مبارک رمضان در طول سال نیز تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز نماز عید فطر در بجنورد به امامت حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه مرکز استان و با حضور گسترده مردم این شهر در بلوار دولت مقابل مصلی نماز جمعه بجنورد برگزار شد.

گزارش خبرنگاران مهر از شهرستانها خراسان شمالی حاکی از این است که مراسم معنوی و روحبخش نماز عید سعید فطر در مراکز شهرستانها و شهرهای این استان با حضور گسترده مردم مومن و خداجو، برگزار شده است.

کد خبر 2861076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha