۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۴۵

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان:

موفقیت احزاب سیاسی در جلب اعتماد حداکثری مردم است

موفقیت احزاب سیاسی در جلب اعتماد حداکثری مردم است

سنندج- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان موفقیت احزاب سیاسی در جامعه را جلب اعتماد حداکثری مردم ذکر کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، مرادجعفری ظهر امروزدوشنبه در نشست استاندار کردستان با نمایندگان احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی استان که با موضوع انتخابات برگزار شد، گفت: سعی ما براین است که از ظرفیت تشکل ها و احزاب سیاسی استان استفاده کنیم و در چارچوب قانون فعالیت های سیاسی را نشر و گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه دفترسیاسی و انتخابات استانداری استان همواره حامی تشکل ها و احزاب سیاسی است و براین اصل هم پایبند است، عنوان کرد: در تلاش هستیم بتوانیم مجوز فعالیت گروه هایی که توسط احزاب ملی موجود درمرکز به ما معرفی شدند، صادر کنیم.

وی موفقیت احزاب سیاسی را در جلب اعتماد حداکثری خواند و بیان کرد: این نشست هم به منظور موفقیت هرچه بیشتر فعالیت های احزاب و گروه های سیاسی در استان برگزار شده است.

 مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان با اشاره به اینکه انتخابات به طور همزمان در سراسر کشور با تشکیل ستادهای انتخاباتی در استان ها از اردیبهشت امسال آغاز شده است، اظهارداشت: ۶ کمیته کاری و یک واحد آموزشی در ستاد انتخابات استان تشکیل شده و خوشبختانه شوق و اشتیاق مطلوبی هم در استان ما ایجاد شده است.

جعفری رویکرد اصلی ستاد انتخابات استان را تاکید براصل بی طرفی و رعایت قانون ذکر کرد و ادامه داد: ۲۶ آذرماه امسال به مدت هفت روز از داوطلبان شرکت در انتخابات خبرگان رهبری و از ۲۸ آذرماه هم به مدت هفت روز از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام به عمل می آید.

نماینده حزب وحدت ملی که در شرف تشکیل است هم در این نشست، گفت: آنچه امروز درارتباط با انتخابات در فضای مجازی شاهد آن هستیم متاسفانه کمتر پایبند به اخلاق است.

فرهاد محمدی با اشاره به اینکه تخریب، چهره انتخابات را مخدوش می کند، بیان کرد: متاسفانه هرچقدر به زمان برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم شاهد تخریب بیشتری در این عرصه هستیم.

وی عنوان کرد: قطعا زمانی که اخلاق در انتخابات و تبلیغات انتخاباتی حاکم نباشد مشارکت حداکثری هم بوجود نمی آید.

وی اظهارداشت: از استانداراستان انتظار داریم نسبت به مسئله رعایت  اخلاق در انتخابات و تبلیغات انتخاباتی بیشتر بپردازند.

کد خبر 2999668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha