دردسر جدید برای پلیس انگلیسی؛

هفتمین داستان جک ریچر با «وسوسه انتقام» همراه شد

هفتمین داستان جک ریچر با «وسوسه انتقام» همراه شد

ترجمه هفتمین عنوان از مجموعه جک ریچر با عنوان «وسوسه انتقام» به قلم لی چایلد توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «وسوسه‌ انتقام» هفتمین کتاب از مجموعه کتاب‌های جک ریچر است که به قلم لی چایلد نوشته می‌شوند. این کتاب در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و داستانش با روایت اول شخص و از زبان جک ریچر روایت می شود.

شخصیت جک ریچر، پلیس سابق ارتش انگلستان، سال‌هاست که ارتش را ترک کرده و زندگی پرماجرایی را آغاز کرده است؛ بدون خانواده، بدون دارایی و بدون هیچ تعهدی و البته بدون هیچ ترسی. با اینکه ریچر به دنبال دردسر نیست، دردسر همه جا به دنبال او می گردد. و وقتی دردسر او را پیدا می کند، ریچر اهل جا زدن نیست...

داستان هفتمین جلد از داستان های جک ریچر از این قرار است: ده سال پیش یکی از مأموریت‌های ریچر برای کشتن یک افسر اطلاعات ارتش که قصد فروختن طرح‌های یک سلاح سری به عراق را داشت و یکی از همکاران نزدیک ریچر را به قتل رساند، خوب پیش نرفت. حالا پس از یک رویارویی تصادفی همه چیز برای او زنده می‌شود. اینجاست که با آخرین شانس خود مواجه می‌شود. بعضی‌ها به آن می گویند انتقام، بعضی دیگر هم شاید اسم رستگاری را روی آن بگذارند؛ اما برای ریچر چیزی نیست جز عدالت...

سایت Books 'N Bytes این نظر را درباره این کتاب منتشر کرده است: «خواندن این کتاب مثل این است که با سرعت ۱۴۰ کیلومتر در ساعت در شب بدون هیچ چراغی رانندگی کنی و فقط مطمئن باشی به مقصد خواهی رسید، بدون اینکه بدانی چطور قرار است برسی.»

مالکوم گلَدوِل یکی دیگر از منتقدان معاصر ادبیات درباره این کتاب گفته است: «بی گذشت در سبک ادبیات سیاه تقریباً چیزی شبیه به بهشت گمشده میلتون برای ادبیات منظوم است.»

ترجمه هفتمین کتاب جک ریچر با قیمت ۳۰۰ هزار ریال وارد بازار نشر شده است.

کد خبر 3027674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha