۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۰۹

توسط انتشارات کتابسرای تندیس؛

ترجمه هجدهمین کتاب مجموعه جک ریچر چاپ شد

ترجمه هجدهمین کتاب مجموعه جک ریچر چاپ شد

رمان «هرگز برنگرد» نوشته لی چایلد با ترجمه محمد عباس‌آبادی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «هرگز برنگرد» نوشته لی چایلد با ترجمه محمد عباس‌آبادی به‌تازگی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب هجدهمین عنوان از مجموعه داستان و دنباله‌دار «جک ریچر» است. نسخه اصلی این‌کتاب در سال ۲۰۱۳ منتشر شد.

لی چایلد متولد سال ۱۹۵۴، است و مجموعه معروف جک ریچر او هم درباره یک پلیس سابق ارتش به نام جک ریچر است که در ۳۶ سالگی پس از ۱۳ سال سابقه‌ درخشان در ارتش و گرفتن چند مدال و نشان افتخار، به خاطر کاهش نیروهای ارتش بعد از جنگ سرد، با درجه‌ سرگردی تصمیم به خروج از ارتش می‌گیرد. این‌شخصیت داستانی با ساخت فیلم «جک ریچر» در سال ۲۰۱۲ با بازی تام کروز بیشتر شناخته شد. تام کروز در سال ۲۰۱۶ در فیلم دیگری از سری جک ریچر با عنوان «هرگز برنگرد» که هجدهمین کتاب مجموعه مذکور است، بازی کرد.

چایلد تا به حال ۲۲ عنوان کتاب از سری داستان‌های جک ریچر نوشته که انتشارات کتابسرای تندیس تا به حال، ۱۸ عنوان‌شان را با ترجمه عباس‌آبادی منتشر کرده است. قتلگاه، تا پای مرگ، قلاب، آخرین مهمان، اکو در آتش، سوءقصد، وسوسه انتقام، دشمن، یک شلیک، راه سخت، بدشانسی و دردسر، غریبه‌ای در شهر، دوازده نشانه، ۶۱ ساعت، لانه زنبور، رابطه و تحت تعقیب عناوین ۱۷ کتابی هستند که پیش از این، در قالب این مجموعه چاپ شده‌اند.

چاپ و عرضه «هرگز برنگرد» به‌سرعت پس از انتشار «تحت تعقیب» انجام شد.

در هجدهمین‌جلد از مجموعه جک ریچر، قهرمان داستان پس از پشت سر گذاشتن نواحی برفی داکوتای جنوبی بالاخره به مقر فرماندهی سابق‌اش، یعنی یگان ۱۱۰ پلیس ارتش در ویرجینیا می‌رسد تا با فرمانده جدید یگان، سرگرد سوزان ترنر ملاقات کند، زنی که او پیش‌تر، فقط صدایش را از پشت تلفن شنیده است. اما وقتی به آن‌جا می‌رسد، شخص دیگری به نام سرهنگ مورگان را پشت میز سرگرد ترنر می‌بیند. مورگان به ریچر می‌گوید به‌خاطر دو مساله قدیمی تحت پیگرد قانونی است: یکی اتهام قتلی در ۱۶ سال پیش و دیگری شکایتی از طرف یک‌زن که ادعا کرده ریچر در کره جنوبی با او رابطه داشته و پدر دختر ۱۵ ساله‌اش است.

در ادامه داستان مشخص می‌شود سرگرد ترنر هم به اتهام جاسوسی و دریافت رشوه در بازداشت است. ریچر تصمیم می‌گیرد ترنر را از بازداشتگاه بیرون بیاورد. پس از نجات ترنر، او و ریچر باید از دشمنان بانفوذی که در بالاترین سلسله‌مراتب پنتاگون قرار دارند، فرار کرده و علت واقعی دسیسه‌هایی که علیه‌شان انجام می‌شود، پیدا کنند. آن‌ها باید خود را تبرئه کنند.

این‌کتاب با ۵۳۶ صفحه و قیمت ۸۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4921864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha