۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۵

همایش «هنر کتابت قرآن» با حضور مدیر کل ارسیکا برگزار می شود

همایش «هنر کتابت قرآن» با حضور مدیر کل ارسیکا برگزار می شود

همایش «هنر کتابت قرآن» در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن با حضور دکتر «خالد ارن»، مدیر کل سازمان ارسیکا، حجت الاسلام محمد رضا حشمتی، معاون قرآن و عترت ارشاد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش  «هنر کتابت قرآن» با حضور جمعی از هنرمندان و کاتبان قرآن بین المللی، روز سه شنبه یکم تیرماه در طبقه فوقانی شبستان مصلی، ساعت ٢١:٣٠ بعد از مراسم نماز و افطار برگزار می شود.

لازم به ذکر است، در این مراسم، علاوه بر دکتر خالد ارن، مدیر کل سازمان ارسیکا، حجت الاسلام محمد رضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر ابوذر ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، استاد جلیل رسولی، هنرمند خوشنویس، دکتر محمد بن علی بدوی استاد دانشگاه قیروان تونس و عدنان القزار خوشنویس عراقی به ایراد سخن می پردازند.

در پایان این همایش، در مراسمی به ٢٠ تن از خوشنویسان ایرانی که در آخرین دوره مسابقات ارسیکا برگزیده  شده اند جوایزی توسط دکتر "ارن"، مدیر سازمان ارسیکا اهداء خواهد شد.

گفتنی است، ارسیکا وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی است که در سال ١٩٨٠ تأسیس شد و تاکنون در عرصه فرهنگ، پژوهش، نشر و مستند کردن آثار فرهنگی- اسلامی فعالیت می کند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در رامصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار خواهد شد.

کد خبر 3691779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha