۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶

معاون وزیر به اردوی تیم ملی کشتی آزاد رفت

معاون وزیر به اردوی تیم ملی کشتی آزاد رفت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش با حضور در خانه کشتی تهران از تمرینات تیم ملی کشتی آزاد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید نصرالله سجادی در ادامه بازدیدهای میدانی از اردوهای ورزشکاران المپیکی ایران در خانه کشتی حضور یافت و طی گفتگو با رییس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جریان آخرین وضعیت آمادگی و شرایط روحی و بدنی ملی‌پوشان آزاد و فرنگی کار قرار گرفت.

رسول خادم در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فرایند آماده سازی کشتی‌گیران کشورمان در آستانه المپیک به شرایط خوب تیمهای ملی کشتی فرنگی و آزاد برای حضور در المپیک ریو ابراز امیدواری کرد.

سجادی دقایقی هم با محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بصورت ویژه درباره فرنگی کاران صحبت کرد که محمد بنا نیز در گزارش کاملی از روند آماده سازی تیم ملی ارایه به معاون وزیر ارائه کرد.

معاون وزیر ورزش ضمن نظارت بر تمرینات آزادکاران که زیر نظر رسول خادم برگزار شد، کشتی را رشته پرمدال در تاریخ بازیهای المپیک خواند که همواره برای کاروان ورزش ایران در ادوار مختلف افتخار آفرینی کرده است.

سجادی گفت: تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در قالب برنامه ریزی های فدراسیون با پشتوانه فنی و تخصصی همچنین کار منسجم تیمی، به خوبی برای رویداد المپیک آماده شده اند.

وی در ادامه از تلاش شبانه روزی گروه مدیریتی، فنی و کشتی گیران به نیکی یاد کرد و گفت: حاصل این زحمات افتخار آفرینی المپیک است که انشاءلله به حق خود برسند و به مدال های خوشرنگ دست یابند. کشتی این توانایی و شایستگی را دارد که هم در فرنگی و آزاد دل مردم را شاد کند.

کد خبر 3712250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امین ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
      0 0
      اقای سجادی معاون محترم ورزش توقع بود از شما در مورد کشتی ازاد واقع بین باشید .کادر فنی ای که اکنون مدت 2 سال است از کسب یک مدال طلا در مسابقات جهانی عاجز بوده شما براساس چه پشتبانی از این کادر توقع کسب مدال طلا در المپیک را دارید .