۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۹

سجادی در اردوی تیم ملی جودو:

همین المپیک بار خود را ببندید/ مدال آوران ماندگار می شوند

همین المپیک بار خود را ببندید/ مدال آوران ماندگار می شوند

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: حرکت در مسیر المپیک دشواریهای خاص خود را دارد ولی زیبا و بیادماندنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله سجادی صبح امروز با حضور در اردوی المپیکی های جودو با المپیکی های کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

سجادی در این دیدار خطاب به اردونشینان تیم ملی گفت: الان پس از ۶۸ سال که ایران اولین حضورش را در المپیک تجربه کرده است اسامی ورزشکاران حاضر در ان المپیک در تاریخ ثبت شده و زنده یاد جعفر سلماسی که اولین مدال المپیکی ایران را گرفت برای همیشه نامش زنده و ماندگار است.

وی ادامه داد: مدال المپیک یک جایگاه خاصی در همه جهان دارد و شما هر زمان که تاریخ ورزش را ورق بزنید به نام مدال آوران المپیک برخورد خواهید کرد. عبدالله موحد. غلامرضا تختی . محمد نصیری رسول خادم . عایرضا دبیر. حسین توکلی و حمید سوریان..

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سه جودوکار کشورمان با کسب سهمیه حضور در المپیک دست به کار بزرگ و ارزشمندی زده اند، چرا که از بین چند میلیارد انسان کره زمین تنها ده هزار نفر افتخار حضور در المپیک را دارند و این به نوبه خود مهم و ارزشمند است .

سجادی ادامه داد: یقینا هرکدام از شما که در بازیهای المپیک مدال بگیرید به عنوان اولین ها در تاریخ جودو و ورزش ایران تا همیشه تاریخ ماندگار خواهید شد.

وی خطاب به نوجوانان وجوانان ملی پوش هم گفت: روی صحبت من باشماست چرا که بزودی عازم قهرمانی آسیا هستید و بازیهای  آسیایی۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ متعلق به شماست. کسب مدال در آسیا و بخصوص المپیک بسیار سخت و دشوار است ولی برای جوان ایرانی هیچ‌غیر ممکنی وجود ندارد و شما توان این مهم را دارید.

وی در خصوص مصوبه استخدام قهرمانان المپیک هم گفت: این آیین نامه شامل بازیهای آسیایی. قهرمانی جهان هم خواهد شد اما شما سعی کنید در همین المپیک بار خود را ببندید که این جمله دکتر سجادی با تشویق جودوکاران قرار گرفت.

پیش از سخنان وی احمد گواری سرپرست فدراسیون جودوتوضیحاتی را پیرامون وضعیت فعلی اردوها ارائه کرد

کد خبر 3712501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha