۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۲۶

تمرین والیبالیست‌های المپیکی در حضور معاونان وزارت ورزش

تمرین والیبالیست‌های المپیکی در حضور معاونان وزارت ورزش

تمرین تیم ملی والیبال ایران امروز در حالی برگزار شد که معرفی ۱۲ بازیکن المپیکی، انگیزه بازیکنان را دوچندان کرده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال ایران آخرین مرحله تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در المپیک از یکشنبه ۲۰ تیرماه آغاز کرد و تا زمان اعزام به ریو ادامه خواهد داد.

تمرین امروز تیم ملی والیبال از ساعت ۱۲ آغاز شد که علاوه بر ۱۲ بازیکن المپیکی (سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مصطفی شریفات، شهرام محمودی، امیرغفور، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور و مهدی مرندی) مسعود غلامی و محمدرضا موذن نیز در این تمرین حضور داشتند.

نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی و مناف هاشمی معاون منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان نیز مهمان ویژه این نوبت تمرینی تیم ملی والیبال بودند که به همراه رئیس فدراسیون والیبال در سالن حضور داشتند.

این تمرین با نرمش های بدنسازی ایستگاهی شروع شد که بازیکنان در ۱۴ ایستگاه زیر نظر مربی بدنساز کارهای نرمشی و گرم کردن خود را انجام دادند.

سپس مرندی، موذن و میرزاجانپور در یک طرف زمین قرار گرفتند و دیگر بازیکنان در طرف دیگر سرویس و اسپک از پشت خط یک سوم زدند و تمرین دریافت کردند. دیگر دریافت کنندگان تیم ملی نیز به نوبت جای میرزاجانپور قرار گرفتند.

در ادامه تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند تا در شرایط مسابقه به تمرینات گروهی خود بپردازند که زرینی، موذن، غلامی، قائمی، معروف، شریفات و غفور در یک طرف تور قرار گرفتند و سایر بازیکنان در سمت دیگر. افزایش تحرک مدافعان، اسپک از پشت خط یک سوم و اسپک های سرعتی و تلاش برای دریافت توپ های سرگردان از جمله محورهای مهم این قسمت از تمرین بود.

در این تمرین سرویس زده نمی شد و مربیان تیم ملی توپ ها را برای شروع مسابقه به نقاط مختلف زمین پرتاب می کردند. رائول لوزانو نیز به دفعات برای یادآوری نکاتی به بازیکنان، تمرین را قطع کرد و پس از صحبت های سرمربی دوباره تلاش برای کسب پوئن آغاز شد.

تمرین امروز تیم ملی والیبال راس ساعت ۱۴.۳۰ به پایان رسید.

کد خبر 3717088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha