۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۰۸

شعبه فروش محصولات «مارال چرم» در شهرکرد افتتاح شد

شعبه فروش محصولات «مارال چرم» در شهرکرد افتتاح شد

شهرکرد- شعبه فروش محصولات مارال چرم با حضور مدیران و مسئولان این شرکت تولیدی در شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر،   شعبه فروش محصولات مارال چرم با حضور مدیران و مسئولان این شرکت تولیدی در شهرکرد افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت تولیدی مارال چرم در مراسم افتتاح این شعبه استانی اظهار داشت: شعبه شهرکرد جدیدترین شعبه فروش شرکت مارال چرم است که افتتاح شده است.

سید جلال حسینی خواه افزود: با راه اندازی این شعبه فروش، محصولات با کیفیت مارال چرم در دسترس مردم شهرکرد قرار می گیرد.

وی بیان کرد: شرکت مارال چرم از سال ۱۳۷۴ تا کنون در زمینه تولید، عرضه داخلی و صادرات محصولات چرمی باکیفیت به کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، ایتالیا و ترکیه فعالیت می کند.

مدیرعامل شرکت تولیدی مارال چرم ادامه داد: این شرکت با به کار گیری بیش از ۴۰۰ نفر از متخصصان و کارشناسان زبده ایرانی و با استفاده از آخرین تکنولوژی های تولید صنعتی مصنوعات چرمی، همواره کوشیده محصولاتی منطبق با بالاترین استانداردهای جهان را روانه بازارهای بین الملل کند.

وی با اشاره به اینکه شرکت تولیدی مارال چرم از بهترین چرم با کیفیت بالا برای تولید محصوات استفاده می کند، تاکید کرد: هم اکنون تمام محصولات این شرکت تولیدی از قبیل کیف و کفش، کاپشن، کمربند و... با چرم با کیفیت در کشور تولید می شود.

مدیرعامل شرکت تولیدی مارال چرم با بیان اینکه در حال ساخت یک کارخانه تولید محصولات چرمی بزرگ هستیم، عنوان کرد: این کارخانه تولید محصولات چرمی کاملا صنعتی است که در استان البرز ساخته می شود.

وی عنوان کرد: با بهره برداری از این کارخانه تولیدی برای بیش از یک هزار نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال تولید محصولات چرمی با کیفیت هستیم، ادامه داد: با ساخت کارخانه تولید محصولات چرمی، بیش از ۵۰ درصد محصولات این کارخانه به خارج از کشور صادر می شود.

مدیرعامل شرکت تولیدی مارال چرم ادامه داد: هم اکنون این شرکت تولیدی در قزاقستان، ایتالیا و استرالیا شعبه فروش دارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم رضایت مردم شهرکرد را در زمینه تولید محصولات چرمی درجه یک فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت تولیدی مارال چرم ادامه داد: هم اکنون شرکت مارال چرم دارای شعبه فروش در نقاط مختلف کشور است.

حسینی خواه با اشاره به اینکه شعبه های فروش استانی به تناسب افزایش تولید، افزایش پیدا می کند، تاکید کرد: سبد تولید محصولات چرمی شرکت مارال چرم کامل است و همه محصولات چرمی که مردم نیاز دارند توسط این شرکت تولید می شود.

وی ادامه داد: ویژگی اصلی تولیدات شرکت مارال چرم بهره گیری از چرم طبیعی است و کوچک ترین ذره ای از چرم مصنوعی در تولید محصولات استفاده نشده است.

مدیرعامل شرکت تولیدی مارال چرم ادامه داد: در حال حاضر بیشترین شعبه های فروش محصولات مارال چرم در تهران و استان البرز واقع شده اند.

دکتررضا ابیاک مشاور بازاریابی و برندینگ مارال چرم نیز گفت: مارال چرم برندی ایرانی است که امروز در صحنه های بین المللی حضور دارد و در مجامع  جهانی می درخشد.

وی ادامه داد: رسالت این برند خلق ارزش منحصربه فرد برای مشتریان است و در این راستا  با تلفیق کار دست هنرمندان علم روز صنعت چرم و تبحر استادکاران و طراحان بین المللی توانسته قریب به ۵۰ شعبه در سراسر کشور و چندین شعبه خارجی در کشورهای ایتالیا، استرالیا، ترکیه و قزاقستان افتتاح کند.

این مدرس دانشگاه و مولف کتاب ادامه داد: به دنبال این هستیم که تولید هنر چرم را در کشور توسعه دهیم و با راه اندازی کمپین «همشهری شما شده ایم»،  رسالت افتتاح شعب مارال چرم را دنبال می کنیم تا مارال چرم، این برند ایرانی و با کیفیت جهانی در نقاط مختلف کشور در دسترس مردم قرار گیرد.

کد خبر 3721048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha