۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۱۲

بیانیه تند مهماندوست علیه پولادگر؛

مزدور کسانی هستند که بیت‌المال را ضایع می‌کنند/هشدار به وزیر ورزش

مزدور کسانی هستند که بیت‌المال را ضایع می‌کنند/هشدار به وزیر ورزش

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان در المپیک با صدور بیانیه‌ای به اظهارات رئیس فدراسیون پاسخ داد و گفت: مزدور کسانی هستند که بیت المال و حقوق مردم را ضایع می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو بعد از شکست مهدی خدابخش مقابل تکواندکار ایرانی تیم ملی آذربایجان از وی و رضا مهماندوست به عنوان «مزدور» نام برد و البته بعدا عنوان کرد که در شرایط بد روحی این کلمه را به کار برده است

به دنبال این اظهار نظر، رضا مهماندوست با انتشار بیانیه ای پاسخ رئیس فدراسیون تکواندو را داد. در این بیانیه آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ
و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد و خداوند، بهترینِ چاره‌جویان است. 

باعرض سلام، ادب و احترام محضر مبارک و شریف ملت بزرگ ایران زمین به استحضار هموطنان غیور و باشرف می‌رسانم درپی مصاحبه رئیس فدراسیون تکواندو و تهمت و افترا به اینجانب و میلاد بیگی باید به عرض برسانم کسی که دم از غیرت و عرق ملی و وطن پرستی می‌زند در سال ۱۳۸۸ در اجلاس فدراسیون جهانی تکواندو در مصر با رئیس  فدراسیون اشغالگر قدس عکس یادگاری می‌اندازد.

در آستانه مسابقات المپیک لندن اینجانب را فقط به دلیل مطالبه حداقل حق و حقوقی که کمیته ملی المپیک برای فرزند بیمارم در نظر گرفته بود نه تنها پرداخت نکرد بلکه اخراجم کرد و بعد آن افتضاح را در المپیک به بار آورد و با وقاحت تمام از عملکرد ضعیف مدیریتی خود دفاع کرد. در صورتیکه در آن برهه زمانی می بایست ۲ مدال طلا کسب می کردیم.

ملت شریف ایران؛ پولادگر در همان زمان بایستی بواسطه بی کفایتی و حرام کردن بیت المال محاکمه می شد. ولی افسوس.  

ملت شریف ایران؛ استدلال پوسیده ایشان  این است که بنده  نمی بایستی به عنوان سرمربی تیم ملی آذربایجان روبروی تیم ایران مربیگری  می کردم. اگرایشان یک مقدار سواد ورزشی و شرافت انسانی داشت این درخواست را نمی‌کرد.

مردم بزرگوار ایران؛ این آقا  و کادر فنی در همین المپیک برزیل قول ۳ مدال رنگارنگ دادند پس چه شد؟ آن سونامی و نابودگر ظاهرا تا تکواندو ایران را نابود نکنند دست بردار نیستند. آقای پولادگر اگر واقعا نگران ناراحتی مردم هستید هرچه سریعتر از فدراسیون خارج شده و کار را بدست اهلش بسپارید. شاید تکواندو نجات پیداکند. ظاهرا هرکس برخلاف نظر شما حرفی بزند محو و نابودش می‌کنید البته خود را نابود کردید و تکواندو ایران و احساسات ۸۰ میلیون ایرانی را.

دم از وطن پرستی می‌زنید اما باید مجدد یادآوری کنم زمانی که جنابعالی درحال تحصیل در حوزه بودید اینجانب به عنوان یک رزمنده و سرباز وطن خون ناچیزم را تقدیم وطن نمودم و زخمهای آن را تا ابد و با افتخار یدک می‌کشم. گفته اید به خاطر پول از ایران رفته و مزدور هستیم واقعا جای بسی تامل و خجالت است برای کسی که دم از اسلام و مسلمانی دارد. خوارج نهروان هم قرآن می‌خواندند و دم  از مسلمانی می‌زدند و قرآن سرنیزه کردند.

مزدور کسانی هستند که بیت المال و حقوق مردم را ضایع می‌کنند. باید تاسف خورد به اعمال و افکارتان! چگونه جواب احساسات مردم باشرف ایران را خواهید داد. یادتان نرفته که بعد از اخراج از تیم ملی توسط جنابعالی به مدت یکسال ونیم در ایران ماندم ولی به دلیل اینکه من یک مربی بین‌المللی هستم باید مشغول بکار می شدم وکار کردن درفضای مسمومی که شما بوجود آوردید در  توان من نبود و برخلاف میل باطنی مجبور شدم بروم تا از قافله جهانی عقب نمانم که شکر خدا حاصل شد.

در پایان ضمن عذرخواهی از شما ملت شریف و بزرگ ایران به مسئولان محترم و وزیر محترم ورزش هشدار می‌دهم تا زمانی که امثال آقای پولادگر بعنوان مدیر در این خاک پاک مشغول به وقت تلف کنی باشند عاقبت ورزش همین می‌شود که می بینید. به جز سرافکندگی در میادین ورزشی و بین‌المللی چیزی عایدمان نمی شود.

  سرباز کوچک وطن رضا مهماندوست»

کد خبر 3747927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضااصغری اصل ماکو ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
      0 0
      نحوه اخراج شما یادم هست اقای مهماندوست منتظر مربیگری شما در تیم ملی هستیم دوستون داریم و میدانیم حق با شماست
    • تکواندوکار ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
      0 0
      خوشم میاد آقای رییس و دستیار باوفاشون ذوالقدری، هر حرفی میزنن جز اینکه خودشونو خراب تر کنن کار دیگه ای از پیش نمیبرن. آقای وزیر؛ دادن پول بیت المال به این افراد حرام است. لطفا کاری کنید. این خواسته ی همه ی تکواندوکاران و تکواندو دوستان است.
    • سحر ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
      0 0
      من نمیدونم به چه مناسبت رئیس های فدراسیون به مسابقات اعزام شدن.
    • masoor norozi ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
      0 0
      در جامعه‌ی ما زور همچنان بر اخلاق ترجیح داده می‌شود. جوامع دیگر را نمی‌دانم اما در مورد ایران می توانم با قاطعیت بگویم که هنوز زور و قلدری حرف اول را می زنند. . آقای پولادگر شکست خورده .فدراسیون را رها کن
    • khosro panahi ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
      0 0
      سید محمد پولاد گر یک مربی‌ حرفه‌ای و کاردان اما ریس فدراسیون تکواندو بی‌ مسئولیت است.
    • حسن ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
      0 0
      عین واقعیت را گفته ایشان مربی است مثل کی روش اما آقای پولادگر چه عرض کنم ؟
    • بنیامین ذبیح زاده ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
      0 0
      با عرض سلام و خسته نباشید از اهالی ورزش دوست تکواندو و بویژه آقای مهماندوست مربی ارزنده کشورمان : آقای پولادگر و بیگی و آقای رئیس فدراسیون تکواندو از شما بخاطراین عملکرد ها و حرف ها که علیه آقای مهماندوست گفتین کمال تاسف را دارم فقط ادعا دارین تقاضا میکنم از سمت خود کنار بروید با این نتیجه افتضاح که بار آوردید .
    • saeed ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
      0 0
      رئیس فدراسیون تکواندو و جمعی از همراهان: مربی ایرانی تیم آذربایجان خائنه؟ یعنی الان رائول لوزانو مربی آرژانتینی تیم ایران هم خائنه و هیچ وقت نباید جلوی آرژانتین برنده بشه؟ داداش‌ها دارید اشتباه می‌زنید ها! به جای این حرف‌ها ببینید چرا این ورزشکارا و مربیا از ایران می‌رن. مدیریت را دریابید خب! احسنت.احسنت.احسنت ، آفرین و تاسف با بت فهم بعضی ها
    • امیر رحیمی ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
      0 0
      آقای مهماندوست بلایی که سر سما در تکواندو ایران آمد ده سال قبل عینا بر سر استاد ملکی در تکواندو امد همان کسی که شما چند سال دستیارشان در تیم سایپا بودید. فقط تفاوت شما با ایشان این بود که آن موقع تکواندو مثل الان در المپیک نبود مثل شما اوت داستلن سر خط خبرها نشد. آقایان ذوالقدر و پولادگر باید توضیح بدن که چرا همه بدن و فقط این دونفر خوب
    • مسعود علي محمدي ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
      0 0
      بهرحال مسابقات ورزشي است يه سرش برد و يه سرش باخت.حيف نيست بخاطر اين برد و باخت كه به تاريخ پيوست ذهن مردم رو نسبت به ورزش خراب كنيد. انشاالله آقاي وزير به ورزش سروسامان ببخشد و بابت نتيجه نگرفتن تيم ايران در المپيك جوابگو باشند.
    • امین ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
      0 0
      واقعا راست گفته ! شهیدان و جانبازان ما هیچ ادعایی ندارند به جاش این ورزشکاران ما انقدر نازشان را کشیده اند پر رو شده اند و حتی با شکست هم ، باز از ملت طلبکارند و پاداش طلا هم گرفته اند ! کسی که نماینده یک کشور است از جان و دل باید مایه بگذارد نه همه اش به فکر پول و گرفتن مدرک دکتری و رئیس شدن باشد !