۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴

مدیر اجرایی ستاد اربعین حسینی زنجان :

اربعین حسینی بر مبنای تشکل‌های مردمی برگزار شود

اربعین حسینی بر مبنای تشکل‌های مردمی برگزار شود

زنجان-مدیر اجرایی ستاد اربعین حسینی زنجان گفت: اربعین حسینی بر مبنای تشکلهای مردمی انجام شود و این مهم تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منصور عزتی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی،گفت: اربعین حسینی باید بر مبنای تشکل های مردمی انجام بگیرد و این مهم بیشتر تقویت شود.

وی اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان و زینبیه به عنوان دو مسجد بیشترین نقش را دارند و باید با برنامه ریزی مدون وارد کار شوند.

مدیر اجرایی ستاد اربعین استان زنجان با اشاره به اینکه موکب ستاد اربعین استان طی سال گذشته در سه نقطه از عراق مستقر شده بود،افزود: همانند سال گذشته موکب اصلی این ستاد در نجف اشرف استقرار پیدا می‌کند که در این رابطه هماهنگی‌های لازم انجام شده است و مشکلی وجود ندارد. 

وی افزود: ستاد اربعین بر مبنای تشکل‌های مردمی شکل گرفته است و  در این تشکل که حسینیه و زینبیه در آن نقش مهمی داشتند، باید تداوم داشته باشد. 

عزتی از برنامه‌ریزی برای استقرار موکب‌های ستاد اربعین استان زنجان در اربعین سال جاری در پنج نقطه خبر داد و افزود: مکان‌یابی‌های موردنظر برای این استقرار با هماهنگی عراقی‌ها انجام شده است.

مدیر اجرایی ستاد اربعین استان زنجان تصریح کرد: زائران در ایام اربعین به لحاظ تغذیه مشکلی ندارند و  عمده مشکل در مراسم اربعین راهنما و موضوعاتی مانند بهداشت و درمان است.

در ادامه این جلسه دبیر اجرایی ستاد اربعین حسینی در استان زنجان گفت: در استان زنجان هشت کمیته امنیتی و انتظامی، اطلاع رسانی و تبلیغات و مستند سازی، فرهنگی و آموزشِی، حمل و نقل،زیر ساخت اعزام و مشارکتهای مردمی تشکیل شده است.

امیر حسین اسکندری افزود:متاسفانه در اربعین سال گذشته بحث فرهنگی مفغول مانده بود و در این میان تبلیغات اسلامی استان زنجان باید بر اجرایی شدن این امر مهم برنامه ریزی لازم را بکند.

دبیر اجرایی ستاد اربعین حسینی در استان زنجان گفت:تمهیدات امنیتی و انتظامی با استفاده از ظرفیت بسیج و نیروی انتظامی و اطلاعات انجام خواهد شد.

کد خبر 3769885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha