۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۹

با حضور استاندار خوزستان؛

مجموعه تجاری - فرهنگی «سرزمین آفتاب» در دزفول کلنگ زنی شد

مجموعه تجاری - فرهنگی «سرزمین آفتاب» در دزفول کلنگ زنی شد

دزفول- با حضور مسئولان کشوری و استاندار خوزستان، کلنگ احداث یک مجموعه بزرگ تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی در دزفول به زمین زده شد.

به گزارش مهر، این پروژه در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع و در زیربنای ۵۷ هزار مترمربع در دو طبقه ساخته خواهد شد.  این مجتمع بزرگ شامل هتل ۲۰۰ تخت خوابه، سینما با ظرفیت ۵۰۰ صندلی، دو طبقه پارکینگ با ظرفیت ۷۰۰ خودرو، هایپرمارکت و شهر بازی سرپوشیده، آمفی تئاتر رو باز، دو تالار پذیرایی مراسمات با ظرفیت ۷۰۰ نفر، دو استخر سرپوشیده با سونا و جکوزی برای خانم ها و آقایان خواهد بود.

تمام بخش های مختلف این مجتمع تجاری و تفریحی بزرگ با مشاوره های بین المللی و داخلی و بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده است و  اعتبار ساخت این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان و کاملا از طریق بخش خصوصی  عنوان شده است.

میزان اشتغال به کار این پروژه در فاز اول ۶۰۰ نفر برآورده شده و تلاش بر این است ظرف سه سال پروژه بزرگ سرزمین آفتاب را که می تواند علاوه بر شهرستان دزفول، ۹ شهر دیگر را تحت پوشش قرار دهیم.

در این آیین علاوه بر استاندار خوزستان، محمد مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ریاست بنیاد برکت کشور، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و بسیاری از مسئولان شهری حضور داشتند.

کلنگ احداث این مجموعه توسط غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به زمین زده شد.

کد خبر 3782678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha