۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷

محمودی عنوان کرد؛

۸ هزار نفر به جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی اضافه می شوند

۸ هزار نفر به جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی اضافه می شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: طی ۶ ماه آتی حدود ۸ هزار نفر به جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی اضافه خواهند شد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، علی محمودی، در حاشیه بازدید از غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین‌اجتماعی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن تقدیر از برپایی این غرفه اظهار داشت: وظیفه سازمان تأمین‌اجتماعی تأمین آسایش، آرامش و ثبات اجتماعی است. ما قبل از اینکه سازمانی مبتنی بر کسب و کار ویژه‌ای در حوزه بیمه باشیم، رسالت آرامش‌بخشی به مردم و ایجاد حال خوب را داریم و از این حیث روندی که در غرفه «خانواده ما» تدارک شده روند مثبت و خوبی است و حال خوب را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند.

وی افزود: بسیاری از پیام‌هایی که لازم است به مردم منتقل شود باید از طریق همین ایجاد الفت و تبادل پیام‌های مستقیم و ضمنی اتفاق بیفتد. امروز، هم پایداری جامعه به تأمین‌اجتماعی وابسته است و هم تأمین اجتماعی برای ایستادگی و استمرار خدمات به یک جامعه پویا و بانشاط نیاز دارد. جامعه‌ای که در آن رشد و جوانی جمعیت و رخدادهای مثبت تکثر پیدا کند، جامعه‌ای زنده است و تأمین‌اجتماعی زمانی موفق خواهد بود که بر بستر یک جامعه پویا بنا شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی با تقدیر از ابتکار همکاران رسانه‌ای سازمان در برپایی غرفه «خانواده ما»، گفت: رویکرد سازمان در ایجاد این غرفه کاملاً علمی است و «خانواده ما» در عین این‌که با زبان و ادبیات روز با مردم صحبت می‌کند، وجه محتوایی خود را نیز حفظ کرده است.

وی ادامه داد: از طرفی در این غرفه برای سنین مختلف برنامه‌هایی تدارک دیده شده و در کنار آن بزرگسالان و جامعه فرهنگی و هنری و علمی کشور نیز می‌توانند از فضای آن استفاده کنند. از این جهت «خانواده ما» با اینکه جغرافیای محدودی دارد اما توانسته یک پیام وسیع و فرابخشی را به مردم ارائه کند و مردم نیز از سازمان تأمین‌اجتماعی انتظار دارند که بتواند چتری بر سر همه گروه‌ها و اقشار و نسل‌ها باشد.

محمودی در مورد برنامه‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار داشت: سازمان تأمین‌اجتماعی با حدود ۷۰ هزار کارمند، یک سازمان بسیار بزرگ به حساب می‌آید و با جذبی که امسال در دو مرحله اتفاق می‌افتد، طی ۶ ماه آتی حدود ۸ هزار نفر به جمع این خانواده بزرگ اضافه خواهند شد. این ۸ هزار نفر معدل جوانی جمعیت سازمان را ارتقا و کیفیت کار را افزایش می‌دهد.

وی افزود: از طرفی سازمان از نسل‌های مختلف و متنوعی تشکیل شده که لازم است با توجه به راهبرد جوانی جمعیت، بازنگری نسبت به آن اتفاق بیفتد. از همین جهت همت ما این است که کارمندان محترم بتوانند با کمترین دغدغه نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

محمودی در ادامه گفت: مسکن‌دار شدن بخشی از دغدغه‌های افراد برای تشکیل خانواده و تأهل فرزندان و دوران بازنشستگی است که رابطه مستقیم با افزایش و رونق تولید در کشور دارد. لذا تلاش ما این است که نهضت تأمین مسکن همکاران سازمان را آغاز کنیم و این رویکرد ما برآمده از یکی از راهبردهای اصلی دولت محترم است و در این راستا از ظرفیت‌های داخلی و خارجی سازمان استفاده می‌کنیم. در واقع توجه به معیشت خانواده، باعث ایجاد فراغت در خانواده‌ها نسبت به این امر بسیار مهم می‌شود که در افزایش بهره‌وری آنها مؤثر است. از این رو تلاش می‌کنیم اولاً همکاران و در ادامه بازنشستگان سازمان بتوانند از مواهب مسکن تعاونی برخوردار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: در راستای توسعه خدمات رفاهی کارکنان شریف سازمان تأمین‌اجتماعی نیز تلاش می‌شود تا امکانات و خدمات رفاهی ما در مراکز پرتردد متمرکز شده و سازماندهی جدید پیرامون این موضوع در دستور کار قرار بگیرد. نوسازی و هتلینگ مراکز رفاهی سازمان نیز در دستور کار است تا خدمات‌رسانی به همکاران محترم به بهترین نحو انجام شود.

کد خبر 6109645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha