۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۹:۳۳

استاندار کردستان:

کردستان جزو امن ترین استانهای کشور است/امنیت زیرساخت اصلی توسعه

کردستان جزو امن ترین استانهای کشور است/امنیت زیرساخت اصلی توسعه

سنندج - استاندار کردستان گفت: به دلیل هوشیاری نیروهای مسلح و حضور همیشگی مردم در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب، کردستان علیرغم مرزی بودن یکی از امن ترین استانهای کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان کردستان اظهار داشت: در شرایطی که کردستان یکی از استانهای مرزی کشور است ولی جزو امن ترین استانهای کشور نیز به شمار می رود و این نعمت بزرگی برای این استان است.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی در استان کردستان به برکت حضور مردم در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و همچنین هوشیاری نیروهای مسلح به دست آمده است و انتظار می رود که با تمام توان ضمن حفظ آمادگی این وضعیت ادامه داشته باشد.

استاندار کردستان بیان کرد: امنیت در هر شرایطی یکی از نیازهای ضرورز و لازم برای هر جامعه ای به شمار می رود و به همین دلیل همواره حکومت ها تلاش می کنند که امنیت خوبی را در سطح جامعه نهادینه کنند و البته برای این امنیت نیز هزینه های زیادی را پرداخت می کنند.

وی با بیان اینکه امنیت مهمترین نیاز برای توسعه در هر جامعه ای به شمار می رود، عنوان کرد: در شرایط فعلی با وجود امنیت می توان به توسعه دست پیدا کرد و خوشبختانه کردستان در این بخش وضعیت خوبی دارد و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره برداری کرد.

زاهدی با بیان اینکه نیروی انتطامی در شرایط فعلی پیشگام در حوزه تامین امنیت در جامعه است، گفت: نیروی انتظامی به دلیل گستردگی در فعالیت و مسئولیت های که دارد در امر نهادینه کردن امنیت و آرامش در جامعه پیشگام است و به همین دلیل امروز باید به بهترین شکل این رسالت مهم در جامعه تبلیغ شود.

وی یادآور شد: نیروی انتطامی نه تنها در حوزه حراست از مرزها بلکه در بخش های داخلی شکور نیز رسالت های مهمی را عهده دار است و به دلیل همین فعالیت های متنوع  نقش آن در حوزه تامین امنیت و آرامش غیر قابل انکار است.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از کلیه پرسنل فرماندهی انتظامی کردستان، اظهار داشت: انتظار می رود که در سایه تلاش های شما عزیزان و حضور مردم در صحنه همچنان شاهد امنیت پایدار در این استان باشیم و مردم نیز از این نعمت ارزشمند همچنان بهره مند باشند.

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از پرسنل برتر فرماندهی انتظامی کردستان در رده های مختلف، یگان های نمونه فرماندهی انتظامی کردستان از جلو جایگاه رژه رفتند و توان و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم فرمانده انتظامی کردستان نیز سخنرانی کرد و به بیان جایگاه و اهمیت ناجا در راستای ایجاد امنیت پایدار در این استان پرداخت.

کد خبر 3783509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha