۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۰

فرمانده انتظامی استان زنجان:

اعتماد عمومی مردم مهم ترین پشتوانه و سرمایه برای پلیس است

اعتماد عمومی مردم مهم ترین پشتوانه و سرمایه برای پلیس  است

زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: اعتماد عمومی مردم مهم ترین پشتوانه و سرمایه برای پلیس است و باید این مهم در استان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا صالحی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک، افزود: امنیت تقدس آفرین است و در سایه همکاری و تعامل مردم و تلاش شبانه روزی پلیس  امنیت ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه موفقیت پلیس در انجام ماموریتها مرهون همکاری مردم با پلیس است و باید این مهم تقویت شود، گفت: امروز سربازان ولایت در کسوت پلیس در نوک پیکان برقراری و حفظ امنیت و آرامش و آسایش مردم و جامعه هستندو این بر کسی پوشیده نیست.

صالحی با تاکید بر اینکه  اعتماد عمومی مردم مهم ترین پشتوانه و سرمایه برای پلیس  است و باید این مهم در استان تقویت شود، تصریح کرد: تماس مردم با سامانه های پلیس، نشان از اعتماد بالای مردم به پلیس است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس در راستای انجام وظایف ذاتی خود، دارای ۹ محور اصلی و ۲ هزار ماموریت زیرشاخه ای است که رسیدن به این اهداف تلاش می کند.

صالحی تصریح کرد:  شهدا در راه تامین امنیت و دفاع از مرزها چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران پس از جنگ تحمیلی، از جان و خون پاک خود گذشتند. 

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه از  مهرماه سال گذشته تا مهر ماه سال جاری در بخش کشف کالای قاچاق نزدیک به۴۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شده است، گفت:نیروی انتظامی در پیروی از فرمان مقام معظم  رهبری در آتش زدن کالای قاچاق،جزو پیشگامان بوده است.

صالحی افزود: در بخش جرائم اقتصادی در استان در بازه زمانی مذکور ۸۵ میلیارد تومان انواع جرائم اقتصادی کشف شده است و ۶۵ میلیارد تومان هم کلاهبرداری در استان کشف شده است.

کد خبر 3783902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha