۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۸:۰۳

سرپرست فرماندهی انتظامی قائم‌شهر:

پایش تصویری قائمشهر به سرانجام نرسید

پایش تصویری قائمشهر به سرانجام نرسید

قائم‌شهر- سرپرست فرماندهی انتظامی قائم‌شهر گفت: قائم‌شهر تنها شهراستان است که دوربین مدار بسته نداشته و در پالایش تصویری به جایی ‌نرسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شعبان مهری اواتی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه نصب دوربین های مداربسته، تأثیر زیادی در کاهش و پیشگیری از وقوع جرائم دارد، اظهارداشت: نصب دوربین های مداربسته در قائم‌شهر از طریق استانداری پیگیری و در فرمانداری شهرستان مصوب شد و با توجه به اینکه حدود یکسال قبل برای نصب ٱن، اعتبارات لازم تعیین شد اما شهرداری برای جانمایی این دوربین ها هیچ اقدامی نکرده است.

وی ادامه داد: در شورای اداری‌ شهرستان هم مصوب شد ‌که همه ادارات در خارج و داخل اداره، دوربین نصب کنند که تاکنون فقط‌۲۰ درصد ازادارات شهرستان اینکار را انجام داده اند.

مهری‌اواتی با اشاره به هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: ناجا با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش، این هفته را شروع کرده و برنامه متنوع زیادی را برای شهروندان در نظرگرفته است.

سرپرست فرمانده انتظامی قائم‌شهر، امنیت را یک تولید اجتماعی دانست و افزود: راهپیمایی خانوادگی، ارائه مشاوره های حقوقی و قضایی به عموم مردم، رژه موتوری، حضور دانش آموزان و مهدهای کودک در مراکزانتظامی، نشست با بانکها جهت پیشگیری از سرقت، مسابقات ورزشی برای کارکنان ناجا و دیداربا نماینده ولی فقیه و برگزاری همایش و نشستهای مختلف آموزش همگانی برای اقشار مختلف مردم از جمله برنامه هایی است که در هفته ناجا شهرستان، اجرا خواهدشد.

وی با اشاره به درپیش بودن ایام محرم در خصوص تمهیدات این ماه توسط پلیس، گفت: بیش از ۱۱۰ پلیس افتخاری تحت عنوان همیاران محرم، در بحث ترافیک و پیشگیری از جرائم در دسته جات عزاداری، با کاور مخصوص و مجهز به افشانه، بکارگیری خواهند شد.

مهری اواتی تصریح کرد: پلیس های تخصصی شهرستان هم در بحث سرقت از منازل در ایام محرم فعال تر خواهند بود.

سرپرست فرماندهی انتظامی قائم شهر در ادامه سخنان خود از شهروندان خواست در ایام محرم، جهت پیشگیری از سرقت، قبل از رفتن به مراسمات عزاداری حتما" برق منازل خود را روشن بگذارند.

مهری اواتی در ادامه این جلسه از کاهش ۳۱ درصدی تماس تلفنی افراد با شماره ۱۱۰ خبر داد و بیان کرد: کاهش تماس با این تلفن نشان می دهد که حضور پلیس در سطح شهر افزایش یافته و مردم با مراجعه حضوری به پلیس از تماس تلفنی خودداری می کنند.

وی به افزایش کشف ۱۳ درصدی مواد مخدر در یکسال گذشته نسبت به سال قبل تر، ادامه داد: همچنین در همین مدت در کشف قرص های  روانگردان، ۸۸ درصد، سی دی های غیرمجاز ۸ درصد، سلاح شکاری غیرمجاز ۱۹ درصد و مواد محترقه ۹۹ درصد افزایش داشته ایم.

کد خبر 3784309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha