۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۱۶

معاون اجتماعی نیروی انتظامی البرز:

امر به معروف و نهی از منکر در جوامع اسلامی احیا شود

امر به معروف و نهی از منکر در جوامع اسلامی احیا شود

کرج - معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز بر ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر در کشور و جوامع اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا خسروی در همایش عفاف و حجاب که صبح پنجشنبه در فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، با اشاره به لزوم توسعه و ترویج موضوع امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: یکی از عوامل سقوط جوامع اسلامی و سلطه اشرار و نیز ظهور مفاسد اخلاقی به سبب عدم توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی به اهمیت این مهم در دین اسلام اشاره کرد و افزود: فساد و ناهنجاری در جامعه به دلیل بی توجهی به امر به معروف و نهی از منکر پدید می آید.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: فلسفه قیام عاشورا نیز احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و امام حسین(ع) نیز برای احیای این فریضه الهی قیام کرده بود.

وی ضمن ابراز تاسف برای وجود برخی بی بند و باری ها در جامعه، گفت: در این راستا خواهران نیروی انتظامی نقش مهمی بر عهده دارند و باید تلاش شود موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود.

خسروی تاکید کرد: اگر امروز رژیم آل سعود در جوامع اسلامی ترک تازی و به آنان خیانت می کنند به سبب عدم توجه به این مهم است و به همین دلیل یکی از مباحث مهمی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید و پیگیری می شود احیای امر به معروف و نهی از منکر در میان سران حکومت های اسلامی است.

در پایان این همایش، ایران رکن آبادی، خواهر شهید غضنفر رکن آبادی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران نشستی صمیمی با بانوان حوزه ناجا برگزار کرد که بر لزوم اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید و به بخشی از زندگی و فضایل اخلاقی شهید رکن آبادی اشاره کرد.

کد خبر 3788960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha