۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۶:۱۹

مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی ایلام:

سوخت مورد نیاز زائران اربعین در ایلام تامین شده است

سوخت مورد نیاز زائران اربعین در ایلام تامین شده است

ایلام-مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز زائران اربعین حسینی در ایلام اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از شرکت پخش فرآوروده های نفتی منطقه ایلام، علی اصغر چاغروندیاظهارکرد: سال گذشته کار سوخت رسانی به زائران حسینی بدون هیچگونه کاستی انجام شد و امسال نیز از لحاظ ذخیره سازی و عرضه سوخت در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

وی از آمادگی این شرکت برای خدمات رسانی به زائران اربعین در سه محور ذخیره سازی، حمل و نقل و عرضه سوخت خبر داد و افزود: در مسیر تردد اصلی زائران(ایلام - مهران) چهار جایگاه سوخت رسانی هر یک به ظرفیت ۲۶ هزار لیتر بنزین و گازوییل با نفتکش‌های سوخت ذخیره تامین و در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام یادآور شد: این تعداد جایگاه عرضه سوخت سیار تا ۱۵ روز قبل از ایام اربعین در مسیر حرکت زائران حسینی ایجاد و تا یک هفته بعد از این ایام در مسیرهای مختلف منتهی به شهر مهران دایر خواهند بود. 

چاغروندی از استقرار دو جایگاه سیار دائمی سوخت بنزین و گازوییل نیز در مسیر پل زائر تا بازارچه، پایانه صدف و محوطه مرزی پایانه مهران خبر داد و گفت: تا هر ظرفیتی که به فرآوردهای نفتی(بنزین و گازوییل) نیاز باشد، آن را تامین می‌کنیم و حتی در شرایطی مانند افزایش بار ترافیکی نیز اقدام به حمل و توزیع سوخت به صورت سیار خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اباعبدالله (ع) این شرکت نسبت به استقرار کشیک در ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام و تشکیل تیم‌های نظارتی و بازرسی به صورت شبانه روزی برای کنترل و بازدید از مجاری عرضه سوخت در سطح استان طی این ایام اقدام خواهد کرد.

کد خبر 3819390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha