۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۹:۳۰

فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

خراسان شمالی در کاهش تلفات جاده‌ای رتبه یازدهم کشوری را دارد

خراسان شمالی در کاهش تلفات جاده‌ای رتبه یازدهم کشوری را دارد

بجنورد- فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: این استان در شش ماهه نخست امسال درکاهش تلفات جاده‌ای رتبه یازدهم را در بین سایر استانهای کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، سردار علیرضا مظاهری در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با اشاره به ایام اربعین حسینی اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده امنیت زائرین اربعین حسینی تلاش می‌کند تا سفر ایمنی را برای زائران فراهم کند.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از ارکان اصلی کشور است، افزود: یکی ازمهمترین  وظایف نیروی انتظامی تامین امنیت و آرامش برای مردم است که تامین این امنیت به دلیل ضروروت های موجود به خارج از مرزهای کشور گسترش یافته است.

سردار مظاهری بیان داشت: مردم ما جزو بهترین ملت‌های جهان هستند و هر زمان که نیاز و مصلحت کشور بوده، در تمامی صحنه‌ها حاضر شده و ادامه دهنده راه شهدا بوده‌اند.

در این دیدار مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی نیز اظهار داشت: کارشناسان این اداره کل همواره ارتباط وتعامل خوبی با پلیس راه استان داشته وتلاش کرده‌اند تا در جهت خدمت رسانی مطلوب به کاربران جاده‌ای  و کاهش تصادفات وتلفات، نقش آفرین باشند.

بدیعی مقدم همچنین از حضور پررنگ پلیس و نیرو انتظامی در گلستان شهر تشکر وقدردانی کرد و گفت: این حضور موجب ایجاد امنیت و آرامش خاطر مردم و ساکنان این شهرک را فراهم کرده است.

وی یکی از اهداف اصلی این اداره کل رابرنامه ریزی استراتژیک در جهت کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای عنوان و تصریح کرد: کارکنان و کارشناسان این اداره کل تلاش می‌کنند تا در تعامل و همکاری با پلیس راه، زمینه ارتقاء فرهنگ ترافیک وکاهش تصادفات وتلفات جاده‌ای  را فراهم کنند.

بدیعی مقدم خواستار همکاری وتعامل تمامی دستگاه‌های اجرائی ذیربط با این اداره کل شد و گفت: با گسترش این همکاری‌ها، فرهنگ ایمنی نیز ارتقاء خواهد یافت.

کد خبر 3823792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha