۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۸:۲۹

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین:

راهپیمایی اربعین خار چشم دشمنان اهل بیت است

راهپیمایی اربعین خار چشم دشمنان اهل بیت است

ورامین-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین گفت: راهپیمایی اربعین حسینی، خار چشم دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت محسوب می شود.

حجت الاسلام رضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت بار دیگر عشق و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین بزرگترین اجتماع مذهبی در جهان محسوب می شود که میلیون ها نفر از عاشقان و دلباختگان اهل بیت عصمت و طهارت، حماسه بزرگی را خلق می کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین افزود: راهپیمایی اربعین حسینی خنثی کننده توطئه های دشمنان شیعه و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت بوده و شکوه این مراسم، ترس و وحشت را به دل مستکبران و ظالمان عالم می اندازد.

وی ادامه داد: بدون تردید راهپیمایی اربعین حسینی، شکوه و عظمت شیعه را به نمایش گذاشته و به عنوان خاری در چشم دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت به حساب می آید.

غلامی با اشاره به راه اندازی موکب های پذیرایی در مسیر نجف به کربلا اضافه کرد: موکب های پذیرایی در مسیر نجف به کربلا، شکوه دوچندانی را به مراسم اربعین حسینی بخشیده است و به خوبی عشق و ارادت خادمان اهل بیت را می توان در این موکب ها مشاهده کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ورامین یادآور شد: بدون تردید مراسم اربعین امسال بسیار باشکوهتر از سال های گذشته برگزار شده و طی روزهای آینده نیز شاهد حماسه آفرینی عزاداری حسینی خواهیم بود.

کد خبر 3828186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha