۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه در گفتگو با مهر:

زائران برای بازگشت عجله نکنند/ترافیک نیمه سنگین در محورها

زائران برای بازگشت عجله نکنند/ترافیک نیمه سنگین در محورها

کرمانشاه- جانشین پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نیمه سنگین و روان است و توصیه ما به زائران پرهیز از عجله و شتاب در بازگشت است.

سرهنگ مراد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت جاده‌های استان و تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اظهار داشت: ما شاهد بازگشت زوار و حرکت زائران از مرز مهران به داخل کشور هستیم

وی ترافیک محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را نیمه سنگین و روان اعلام کرد و افزود: ترافیک در محورهای حد فاصل حمیل به سمت اسلام آباد و کرمانشاه و نیز از کرمانشاه به سمت کنگاور و سنقر و کامیاران نیمه سنگین است.

سرهنگ حیدری بیان کرد: با توجه به حضور شبانه روزی همکاران ما در سطح محورها و با مشارکت‌های مردم و همراهی همه زائران تا کنون مورد و مشکل خاصی نداشتیم.

وی گفت: زائران خستگی چندروزه داشتند و انتظار می‌رود با صبر و حوصله و پرهیز از عجله و شتاب بی‌مورد و رعایت قوانین و مقررات در تا سفری ایمن و بدون خطر داشته باشند.

سرهنگ حیدری ضمن توصیح به رانندگان اظهار کرد: با توجه به اینکه رانندگی در شب متفاوت از روز است و محدودیت دید وجود دارد توصیه ما این است که رانندگان حتما سرعت مطمئنه داشته باشند.

وی در خصوص محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی نیز گفت: از ۲۵ آبان تا ۵ آذر از محور اسلام آباد به سمت پل دختر تردد کامیون و تریلر حامل سوخت و تردد مسافر به سمت مهران ممنوع است.

کد خبر 3829144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha