۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان:

طلای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در اصفهان کشف شد

طلای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در اصفهان کشف شد

اصفهان- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان گفت: طی بازرسی‌های بعمل آمده از یک واحد صنفی طلافروشی، دو هزار و ۱۸۰ گرم طلای ساخته شده خارجی و قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان کشف شد.

جواد محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی بازرسی به عمل آمده توسط بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان با همراهی سربازان گمنام امام زمان(عج) از یک واحد صنفی طلافروشی، مقدار دو هزار و ۱۸۰ گرم طلای ساخته شده خارجی و قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: در این رابطه یک نفر متهم اصلی دستگیر و پرونده مذکور برای انجام سیر مراحل قانونی تحویل مرجع ذی صلاح شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان تصریح کرد: محموله دو میلیاردی ابزار آلات ساختمانی قاچاق در شهرضا کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده فائو که از بندر گناوه به سمت تهران در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

محمدی فشارکی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون ۱۰ هزار و ۸۰ کارتن انواع ابزار آلات ساختمانی و کارگاهی خارجی که فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق حمل می‌شدند، کشف شد.

وی ارزش برآورده شده این محموله را دو میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان با اشاره به افزایش حجم کشفیات کالای قاچاق در ایست و بازرسی شهید امامی بیان داشت: این ایست و بازرسی یکی از گلوگاه‌های مهم عبور محموله‌ها و کالاها است که در این زمینه از ابتدای امسال نسبت به تقویت و تجهیز آن تمهیدات ویژه به کار گرفته شده است.

کد خبر 3835205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha