۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود:

نفت سفید در روستاهای بدون گاز استان سمنان توزیع شد

نفت سفید در روستاهای بدون گاز استان سمنان توزیع شد

شاهرود-مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از تخصیص کالابرگ نفت سفید به روستاهای فاقد گاز استان سمنان خبر داد و گفت: به طور متوسط هر خانوار تا کنون ۱۸۰۰ لیتر دریافت کرده است.

سبحان رجب پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برودت هوا در استان سمنان از اعلام کالابرگ و توزیع به موقع نفت سفید در روستاهای استان در راستای رفع مشکل گرمایش مناطق فاقد گاز طبیعی خبر داد و ابراز داشت: با اعلام کالابرگ نفت سفید مناطق سخت گذر زمستانی و فاقد گاز، طی روزهای گذشته سرپرسان خانوار نسبت به دریافت سهمیه نفت سفید اقدام کردند.

وی افزود: این سهمیه براساس تعداد نفرات خانوار در نظر گرفته شده و افراد آن را از فروشندگان نفت شهرستان ها دریافت و ذخیره می کنند.

مدیرمنطقه پخش فرآورده های نفتی شاهرود همچنین با بیان اینکه با توجه به کاهش دما احتمالی هیچ مشکلی برای تامین به موقع نفت سفید در استان سمنان وجود ندارد، گفت: خانوارهای یک و دونفره ۳۰۰ لیتر، خانوار سه و چهارنفره ۴۰۰لیتر و خانوارهای پنج و شش نفره ۵۰۰ لیتر و خانوارهای هفت نفر به بالا ۶۰۰ لیتر نفت سفید در هر مرحله اختصاص یافته است.

رجب پور بیان داشت: ساکنان مناطق فاقد گاز طبیعی که تا کنون این سمیه را دریافت نکرده اند، می توانند با مراجعه به فروشندگی های نفت سفید نسبت به دریافت نفت سفید اقدام کنند.

وی درباره روند توزیع نفت سفید نیز، گفت: تاکنون این اقدام با سرعت مناسبی توسط ساکنان انجام پذیرفته و به طور متوسط به هر خانوار یک هزارو ۸۰۰ لیتر نفت سفید تحویل شده است که این میزان از میانگین کشوری بالاتر محسوب می شود.

مدیرمنطقه پخش فرآورده های نفتی شاهرود همچنین گفت: در ایام باقی مانده سال جاری با اعلام کالابرگ های جدید نفت سفید شهری توزیع خواهد شد بنابرین ساکنان مناطق فاقد گاز طبیعی نگران این مهم نباشند.

کد خبر 3836328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha