۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸

پرتره زنان شاخص ایرانی در جشنواره فیلم پروین اعتصامی

پرتره زنان شاخص ایرانی در جشنواره فیلم پروین اعتصامی

بخش ویژه پرتره زنان شاخص ایرانی در نهمین جشنواره ملی فیلم پروین اعتصامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بخش ویژه پرتره زنان شاخص ایرانی با موضوع زنان شاخص ایرانی در عرصه‌های فرهنگ، هنرهای دراماتیک و تجسمی، علوم انسانی، اقتصاد دانش بنیان، فناوری نانو، فنی و مهندسی، پزشکی، پژوهش، علوم دینی و حوزوی، اسطوره‌های انقلاب و دفاع مقدس، ورزش طراحی شده است و زنان و مردان فیلمساز می توانند فیلم‌هایشان را با ساختار داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی که سال تولید آن‌ها از ۹۳ بوده، در این بخش شرکت کنند.

تندیس پروین زرین، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین چهره شاخص زن ایرانی، تندیس پروین زرین، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین پژوهشگر و تندیس پروین زرین، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین فیلم، جوایزی هستند که بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری در این بخش گنجانده شده است.

نهمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی در قالب دو بخش اصلی مسابقه فیلم کوتاه و مسابقه فیلم بلند سینمایی از ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه در تهران به اجرا در می‌آید.

علاقه مندان می‌توانند آثارشان را برای بخش‌های مختلف جشنواره به نشانی تهران، خیابان شهید باهنر، میدان شهید باهنر (نیاوران)، کاخ موزه نیاوران، دبیرخانه جشنواره فیلم پروین اعتصامی ارسال کنند.

کد خبر 3854842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha