۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۰۹

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان:

واحدهای تولیدی غیرفعال کاشان راه‌اندازی مجدد می‌شود

واحدهای تولیدی غیرفعال کاشان راه‌اندازی مجدد می‌شود

اصفهان- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: در پی تفاهم نامه با اتاق بازرگانی کاشان، مقرر شد برای راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی غیرفعال برنامه‌ریزی شود.

محمد جواد بگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای توسعه صنایع کوچک و متوسط در کاشان تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی کاشان منعقد شد.

وی بیان داشت: استفاده از توان کارشناسی اجتماعی و تخصصی اتاق بازرگانی کاشان و کمیسیون های مختلف آن در فرآیند بررسی طرح ها برای توسعه صنایع در این شهرستان امری ضروری است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان تصریح کرد: تدوین و اجرای برنامه‌های توسعه صنایع کوچک و همچنین کمک به ایجاد و توسعه شبکه‌های کسب و کار در صنایع کوچک و متوسط استان با رویکرد صادرات در این زمان ضروری است.

وی اضافه کرد: ضرورت توجه و اهمیت صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد کشور و نقش ویژه آن در تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال از اهداف پیش روی هر دو نهاد است.

بگی تصریح کرد: شهرستان کاشان و به نوبه آن اتاق بازرگانی این شهر، به واسطه برخورداری از صنایع کوچک و متوسط متنوع و توانمند، از اهمیت ویژه‌ای در اقتصاد استان و حتی کشور برخوردار است به همین دلیل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواستار افزایش همکاری‌ها و تعامل با اتاق بازرگانی کاشان، به عنوان پارلمان بخش خصوصی این شهر است.

وی ادامه داد: شناسایی اولویت‌های سرمایه‌گذاری و معرفی سرمایه‌گذاران، برنامه‌ریزی جهت راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی غیرفعال با رویکرد تولید محصولات با کیفیت و دارای قابلیت صادرات، شناسایی قوانین مخل تولید و کسب و کار و واحد های فناور و ارائه راهکارهای لازم برای تسهیل جذب سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی و بنگاه‌های تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی، هماهنگی و مساعدت در برنامه ریزی و جذب مشترک سرمایه گذاران به منظور تسهیل شرایط ورود به شهرک ها و نواحی صنعتی از همکاری های مفید و موثر دو مجموعه خواهد بود.

کد خبر 3876478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha