۱ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۰۳

عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید وزیر ورزش وجوانان از استادیوم ورزشی قوچان

بازدید وزیر ورزش وجوانان از استادیوم ورزشی قوچان

قوچان ـ وزیر ورزش وجوانان به همراهی  امام جمعه، فرماندار ونماینده شهرستان قوچان از روند استادیوم پنج هزار نفری ورزش شهرستان قوچان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه استادیوم فوتبال قوچان از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است و در حدود ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. از زمان احداث آن تا کنون با مشکلات عدیده ای ورزشی مواجه بوده است که عصر امروز (جمعه) وزیر ورزش وجوانان از روند تکمیل آن بازدید نمود. 

مسعود سلطانی فر در بازدید از استادیوم قوچان با بیان اینکه این طرح طبق اصول فنی و استاندارد ها احداث شده، گفت: پیشرفت فیزیکی آن ۹۷ درصد است و مابقی آن مربوط به  تاسیسات برقی وگازرسانی است که امیدواریم استادیوم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش وجوانان در مورد فضاهای ورزشی و در رابطه با سرانه کم ورزشی نیز گفت: چنین موردی منطقی نیست چون این مسئله فقط با اماکن مربوط به وزارت وزرش و جوانان است که مطرح می شود.

وی افزود: در حالی که سازمان ها و ارگان های مختلف، نیروهای مسلح اماکن بی شماری دارند و نیاز است به درستی آمارگیری و این سرانه ارائه شود.

 علیرضا قامتی، فرماندار قوچان نیز در این رابطه گفت: طی دو هفته گذشته پیگیری های بیشتر در جهت افتتاح استادیوم بود که در زمینه تاسیسات برقی وایستگاه گاز اقداماتی صورت گرفت و نیاز داریم در بحث پارکینگ استادیوم نیز اقدامات به موقعی انجام بگیرد.

وی افزود: مقرر شد ظرف دوهفته آینده در مورد برخی از مسائل ورزشی شهرستان، خانه کشتی، به اتفاق مسئولان نشستی با وزیر داشته باشیم و موارد دقیق  مطرح می شود که به نتیجه ای خواهیم رسید.

در حاشیه این مراسم با توجه  به حضور شتابزده وزیر ورزش و جوانان که فرصت کمی برای ماندن داشت با این وضع فرصتی جهت سوالات خبرنگاران پیش نیامد که سوالات دیگر مطرح شود.

با توجه به سرد بودن نقطه استادیوم و بادگیر بودن آن بدیهی است  بهترین زمان برای استفاده از آن فصل گرما است و متاسفانه زمانی که به وزیر وارد استادیوم شد وزش باد کاهش یاقت و وزیر محترم به هیچ عنوان بادگیر بودن این نقاط را نمی خواست بپذیرد.

کد خبر 3882481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha