۵ بهمن ۱۳۹۵، ۹:۴۶

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج:

راهکاری واحد برای حل مشکلات اقتصادی کردستان تدوین شود

راهکاری واحد برای حل مشکلات اقتصادی کردستان تدوین شود

سنندج- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج عنوان کرد:گفتمان و راهکاری واحد برای حل مشکلات حوزه اقتصادی استان تبیین شود.

به گزارش خبرنگارمهر، سیدکمال حسینی شامگاه دوشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، با بیان اینکه این شورا یکی از شوراهای تاثیرگذار در حوزه اقتصاد استان است، گفت: بر طبق قانون در ماه باید دو جلسه این شورا دراستان تشکیل شود که از ابتدای امسال تاکنون تنها سه جلسه تشکیل شده است.

وی عنوان کرد:ایجاد هماهنگی بین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برای حضور در جلسات شورا سخت است و همین باعث شده تعداد جلسات شورا در سال جاری کاهش پیدا کند.

وی اظهارداشت: از آنجا که بالاترین مقام استان رییس این شورا است اهمیت و جایگاه والای این شورا را می رساند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج ادامه داد: می طلبد برای جلسات آینده این شورا گفتمانی برای حل مشکلات حوزه اقتصادی استان تبیین کنیم.

حسینی اضافه کرد: در شرایط کنونی که دولت از نظر مالی با مشکلاتی مواجه است بزرگترین رسالت آنها بهبود فضای کسب و کار و حمایت از بخش خصوصی است.

وی عنوان کرد: سایر استان های کشور از ظرفیت و پتانسیل این شورا به نحو احسن بهره مند شدند و اقدامات مطلوبی را هم در راستای بهبود فضای اقتصادی انجام دادند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ درصد مصوبات شورا عملی شده است، عنوان کرد: انتظار می رود جلسات بیشتری تا پایان سال تشکیل و در راستای تحقق مصوبات تلاش بیشتری شود.

کد خبر 3885821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha