۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز:

سهره های زنده گیری شده در قزوین به دامان طبیعت بازگشت

سهره های زنده گیری شده در قزوین به دامان طبیعت بازگشت

قزوین- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: تعداد ۵ قطعه سهره و یک قطعه گنجشک سینه سیاه که توسط صیادان زنده گیری شده بودند در طبیعت رها شدند.

سیاوش غیاثوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: تعداد ۵ قطعه سهره و یک قطعه گنجشک سینه سیاه که در زمان بارش برف اخیر توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان البرز از صیادان متخلف کشف و ضبط شده بودند و قابلیت بازگشت به طبیعت را داشتند در زیستگاه طبیعی رها سازی شدند.

غیاثوند افزود: افراد متخلف با سوء استفاده از بارش برف در روزهای گذشته اقدام به صید و زنده گیری ۵ قطعه سهره ویک قطعه گنجشک سینه سیاه باتور و تله کرده بودند که با هوشیاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان البرز در دو عملیات جداگانه شناسایی شدند.

وی بیان کرد: در عملیات انجام شده ۵ قطعه سهره، یک قطعه گنجشک سینه سیاه، یک رشته تور، یک عدد تله فلزی و ۴ قفس نگهداری پرندگان کشف و پس از ضبط ادوات صید و پرندگان اسیر شده، متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز از دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست هر گونه صید و شکار غیرمجاز را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

کد خبر 3919827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha