۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۵۴

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

برف و باران در غرب کشور/ هجوم دوباره گردوغبار به خوزستان و بوشهر

برف و باران در غرب کشور/ هجوم دوباره گردوغبار به خوزستان و بوشهر

سازمان هواشناسی اعلام کرد از فردا غرب کشور بارانی می‌شود و در مناطق مرتفع برف خواهد بارید. همچنین با وزش باد در کشورهای همسایه گرد و غبار جنوب غرب کشور را فرا می‌گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب غرب، بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در مناطق مرتفع و گردنه‌های کوهستانی بارش برف پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه تشریح کرد: فردا بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف در کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، غرب و جنوب آذربایجان غربی را شاهد خواهیم بود و بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد و آبگرفتگی معابر در کرمانشاه، شمال و شرق خوزستان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و شمال ایلام پیش‌بینی شده است.

وی افزود: پس فردا سه شنبه بارش برف و باران در خراسان رضوی رخ خواهد داد.

وظیفه با بیان اینکه بارش برف در مناطق کوهستانی یاد شده موجب لغزندگی جاده‌ها خواهد شد، توصیه کرد: جهت جلوگیری از اختلال در ترافیک جاده‌ای و خسارت‌های احتمالی، تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

همچنین از بعدازظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه وزش باد شدید در شمال شرق عربستان، جنوب عراق و کویت پیش بینی می‌شود که موجب خیزش گردوخاک در منطقه و در استان خوزستان و بوشهر می‌شود.

کد خبر 3930660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha