۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۲۵

همزمان با ششم آوریل؛

مسابقات همگانی روز جهانی تنیس روی میز در قم برگزار می‌شود

مسابقات همگانی روز جهانی تنیس روی میز در قم برگزار می‌شود

قم - همزمان با ششم آوریل مسابقات همگانی روز جهانی تنیس روی میز در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت تنیس روی میز استان قم قصد دارد مطابق معمول سال‌های گذشته جشن همگانی تنیس روی میز را به صورت مجزا در ۲ بخش پسران و دختران برگزار کند.

ششم آوریل از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز به عنوان روز جهانی تنیس روی میز برای همه در نظر گرفته شده است و این روز در نقاط مختلف جهان با برگزاری مراسم و مسابقات ویژه‌ای پاس داشته می‌شود.

هیئت تنیس روی میز استان قم به همین منظور امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین مسابقات همگانی را بدون محدودیت سنی برگزار خواهد کرد و پینگ پنگ بازان علاقمند امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن شهید محمدی ورزشگاه تختی برای حضور در این جشن همگانی گرد هم خواهند آمد.

دختران پینگ پنگ باز قم نیز قرار است طی یکی دو روز آینده این مراسم را در سالن شهید محمدی برگزار کنند البته آزاده مهدوی نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم اعلام کرد مسابقات همگانی تنیس روی میز دختران به مناسبت روز جهانی تنیس روی میز به احتمال بسیار زیاد صبح روز جمعه ۱۸ فروردین در سالن شهید محمدی ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

سال گذشته نیز این مراسم با شور خاصی در قم برگزار شد و تصاویر آن نیز به عنوان الگوی پاسداشت این روز در ایران در پایگاه رسمی فدراسیون جهانی تنیس روی میز منتشر شد تا قم از این نظر الگویی مناسب باشد.

هیئت تنیس روی میز استان قم از تمام علاقمندان مرد و زن بدون محدودیت سنی دعوت کرده است که در مسابقات همگانی روز تنیس روی میز شرکت کنند تا این مراسم با شکوهی دو چندان برگزار شود.

کد خبر 3945079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha