۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱

توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

دومین یادواره «راست قامتان جاودانه تاریخ» برگزار شد

دومین یادواره «راست قامتان جاودانه تاریخ» برگزار شد

دومین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی با عنوان «راست قامتان جاودانه تاریخ» به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این مراسم به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ شهید دکتر بهشتی و یاران صدیق ایشان با حضور دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا بهشتی فرزند شهید دکتر بهشتی و مدیران، اعضای هیأت علمی، همکاران و دانشجویان دانشگاه روز گذشته در خانه موزه این شهید برگزار شد.

دکتر علی اصغر پیوندی - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مراسم با تأکید بر ضرورت ترویج سیره آیت الله بهشتی در محیط های آکادمیک گفت: بنا داریم تا در مراکز وابسته به دانشگاه، یاد و خاطره شهید بهشتی را همواره زنده بداریم.

وی افزود: بنا داریم فراتر از اقدامات نمادین، از برکات آن شهید بزرگوار برای پیشرفت و تعالی دانشگاهمان بهره ببریم. بدون تردید نام شهید بهشتی برای دانشگاه ما مایه افتخار و سرمایه ای عظیم، تؤام با مسؤولیتی خطیر است.

در این مراسم فرزند شهید دکتر بهشتی نیز ضمن عرض خیرمقدم بیان نمود: شهید بهشتی متعلق به همه ما است به همین علت منزل وی نیز متعلق به همه شما است. بسیار خرسند هستم که امروز میزبان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستیم و امیدوارم که چنین محافلی، بیشتر برگزار شود.

همچنین در این مراسم از تابلوی اهدایی دانشگاه با طرح تمثال شهید دکتر بهشتی، به خانه موزه شهید بهشتی با حضور دکتر پیوندی و دکتر علیرضا بهشتی رونمایی شد.

غزل خوانی دکتر مرتضویان عضو هیأت علمی دانشگاه در رثای مقام شهید دکتر بهشتی، پخش نماهنگ با عنوان «آن ۵۳ سال»، تقدیر از دکتر علیرضا بهشتی توسط ریاست دانشگاه، بازدید از خانه موزه و... از برنامه های متنوع این مراسم بود.

کد خبر 4020014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha