۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۴۴

امام جمعه ابهر:

بهزیستی واقعی در سایه قرآن و عترت تحقق خواهد یافت

بهزیستی واقعی در سایه قرآن و عترت تحقق خواهد یافت

امام جمعه ابهر با تاکید بر این که بهزیستی واقعی در سایه قرآن و عترت تحقق خواهد یافت، خواستار رجوع مشاوران به متون و منابع اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار کارمندان اداره بهزیستی شهرستان ابهر، کار بهزیستی را کار انبیاء دانست و افزود: انبیاء اعظام برای بهتر زندگی کردن مردم آمده اند.

امام جمعه ابهر با ریشه تمام مشکلات، اقتصادی، فرهنگی و درمانی را در دوری از عمل به فرامین اسلامی دانست و تصریح کرد: بهزیستی واقعی در سایه قرآن و عترت تحقق خواهد یافت.

رحیمی، موفقیت کارمندان بهزیستی را در گرو پرداختن به ادب و اخلاق بیان کرد و تاکید: لازم است تا مشاوران ما به جای استفاده از مکاتب غربی، برای مشاوره های خود به متون و منابع اسلامی مراجعه کنند.

امام جمعه ابهر با اشاره به برخی آیات قرآن و روایات، گفت: در بهزیستی اسلامی بر احترام و ابراز علاقه زن و شوهر به همدیگر بسیار تاکید شده است.

 رحیمی، اهمیت وجود حوزه های علمیه را در روشنگری مردم نسبت به دستورات دینی بسیار مهم و حیاتی دانست و ادامه داد: تقویت شهرها به تقویت مساجد مرتبط است و تقویت هر دوی اینها در گرو وجود حوزه های علمیه قوی در شهرهاست.

رحیمی با اشاره به اینکه اسلام، برای تمامی زوایای زندگی انسان ها برنامه ارائه داده است، اظهار داشت: کسانی که به فکر امورات دیگران هستند، ابتدا باید با پرداختن به خود، زندگی خود را تقویت و بهینه کنند، در غیر اینصورت آنها نمی توانند در زندگی دیگران تاثیر داشته باشند.

وی با تاکید بر این که باید در ابتدا کارمندان بهزیستی یک زندگی بهینه ای داشته باشند، افزود: حتی امام جمعه شهر نیز ابتدا باید امام و رهبر خود باشد تا دیگران هم بتوانند به او اقتدا کنند.

کد خبر 4034836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha