۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴

در گالری دنا

یک نمایشگاه به فرزندان متهم پرونده قتل «آتنا» تقدیم می شود

یک نمایشگاه به فرزندان متهم پرونده قتل «آتنا» تقدیم می شود

نمایشگاه گروهی «انسان دشواری وظیفه است ۲» با مضمون «توان گریستن از سویدای جان» با گردآوری فرشید پارسی کیا جمعه ۶ مردادماه در گالری دنا برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه گروهی «انسان دشواری وظیفه است ۲» که شماره یک آن اردیبهشت ماه در گالری دنا برپا شد و در این دوره مضمون «توان گریستن از سویدای جان» را همراه دارد، در فضای مولتی مدیا برگزار می شود. در این نمایشگاه آثاری از محمد اردلانی، اونیش امین الهی، زهره خلیفه زُروان، اشکان قازانچایی، محبوبه میرزایی، نزار موسوی نیا، ساسان مویدی، هانی نجم و رسول یونان با شعری ازعلیرضا آدینه، پرفورمنس آرتی توسط الهام زارع نژاد و موسیقی توسط جمال سامری و ویدئوی آرتی دیگر ازسیاوش مقیمیان برپا می شود.

گردآوردنده این نمایشگاه که فرشید پارسی کیا مدیر گالری دناست این نمایشگاه را به فرزندان متهم پرونده قتل آتنا اصلانی تقدیم کرده است.

به گفته وی در این نمایشگاه توان دوست داشتن و دوست داشته شدن به نمایش گذاشته می شود. یک دید انتقادی در این نمایشگاه بر دیدگاه اومانیستی وجود دارد. در پوستر نمایشگاه از اتفاق بمباران هیروشیما استفاده شده است تا به این مموضوع اشاره شود که آمریکا به اسم دوست داشتن بشریت و نجات آن این عمل را که در نهایت به تخریب انسان و جهان رسید، انجام داد.

گالری دنا در خیابان طالقانی، خیابان سپهبد قرنی، کوچه سوسن، پلاک ۴ واقع است.

کد خبر 4039578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدرضا سلطانی IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      0 0
      سلام "یک نمایشگاه به فرزندان متهم پرونده قتل «آتنا» تقدیم می شود" یعنی چی؟ یعنی اینکه نمایشگاه رو به فرزندان قاتل آتنا تقدیم میکنند. میشه توضیح بفرمایید؟