۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۹

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اعلام کرد:

اطلاعات کامل‌تری از تحقیقات پرونده آتنا به زودی اعلام می شود

اطلاعات کامل‌تری از تحقیقات پرونده آتنا به زودی اعلام می شود

اردبیل – دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: به زودی اطلاعات کامل‌تری از تحقیقات صورت گرفته درباره پرونده آتنا اصلانی بازگو شده و در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: پرونده قتل آتنا اصلانی کودک هفت‌ساله پارس‌آبادی به دلیل شرایط خاص از جمله جریحه دار کردن احساسات عمومی خارج از نوبت در حال بررسی است.

وی افزود: در این بین شایعات مختلفی از جمله اعدام قاتل، اعزام قاتل به تهران و... در فضای مجازی یا کانال های خبری مطرح می‌شود که همگی بی‌اساس است و انتظار می‌رود مردم به این اظهارات توجهی نکنند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل متذکر شد: دستگاه قضایی با دقت ویژه نسبت به بررسی پرونده اقدام می‌کند و در حال حاضر پرونده در مرحله تحقیقات تکمیلی است.

عتباتی افزود: انتظار می‌رود در این مقطع زمانی مردم به شایعات توجه نکرده و اجازه دهند دستگاه قضایی تحقیقات خود را تکمیل کند.

وی در خصوص مشارکت قاتل در قتل سوم نیز اضافه کرد: این موضوع در دست بررسی است و بی‌شک دستگاه قضایی با دقت و جدیت پرونده متهم به قتل را بررسی می‌کند.

وی با اعلام اینکه به زودی اطلاعات کامل‌تری از تحقیقات صورت گرفته بازگو شده و در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت، گفت: مردم در خصوص روند رسیدگی به پرونده آتنا اصلانی به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

کد خبر 4040658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha