۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۲۴

۴ کشته و ۱۵ مجروح در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته

۴ کشته و ۱۵ مجروح در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی گفت :در این حوادث ۴ تن کشته و ۱۵ شهروند مجروح شدند.

 به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ نادر رحمانی گفت تصادف سواری پراید و پژو٤٠٥ در استان خراسان رضوی، منجر به کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٤ نفر دیگرشد. به گزارش پلیس راه کلات این تصادف در کیلومتر ٢٠ محور جنگل گلستان پیچ سایه رخ داده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ٢٥ دقیقه بامداد جمعه اتفاق افتاده، گفت:ناتوانی راننده پراید ناشی از شتاب بی مورد، عامل این تصادف بوده است.

 وی همچنین درباره تصادف دیگری که ساعت ٤ بامداد امروز(جمعه) در استان کرمان اتفاق افتاده، توضیح داد:واژگونی یک دستگاه سواری پژوپارس در جاده کرمان، یک نفر کشته و ٦ نفر مجروح به جای گذاشته است.علت این تصادف، تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده است.

غرب تهران: تصادف وانت و کامیون

ساعت ٢ بامداد امروز( جمعه) تصادف یک دستگاه وانت پیکان و کامیون بنز در جاده اسلامشهر باعث کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ٢ نفر دیگر شد. علت تصادف بی توجهی راننده به جلو بوده است.

گیلان:تصادف ٥ وسیله ای

این بار تصادف در کیلومتر ٣٧ محور فومن به سراوان اتفاق افتاده که طی آن ٢ دستگاه پژوپارس، یک دستگاه پژو ٢٠٦، سمند و پراید با هم برخورد کرده اند. تصادف ساعت ١٢ ظهر امروز(جمعه) روی داده و بر اثر آن متاسفانه ٣ نفر مجروح شده اند.

اصفهان: واژگونی کشنده بنز

ساعت ٩ صبح امروز(جمعه) واژگونی یک دستگاه کشنده بنز(حامل بار سوخت جت) در کیلومتر ١١٠ محور انارک-چوپانان اتفاق افتاده که خوشبختانه خسارت جانی نداشته و تنها خودرو خسارت دیده است.

کد خبر 4062531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha