۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۹:۵۵

تیم امید در اولویت است؛

گزینه‌های جدید روی میز شورای فنی کشتی آزاد

گزینه‌های جدید روی میز شورای فنی کشتی آزاد

شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد تا پایان هفته جاری به وضعیت تیم امید و انتخاب سرمربی این تیم برای رقابتهای جهانی رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم کشتی آزاد امید برای حضور در رقابت های جهانی از امروز آغاز و تا روز ۲۵ مهرماه در خانه کشتی تهران پیگیری می شود و این در حالیست که این تیم هنوز سرمربی ندارد!

یک از اعضای شورای فنی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری جلسه این شورا تا پایان هفته جاری و بررسی وضعیت گزینه های قبلی و همچنین گزینه های جدید برای قبول سرمربیگری تیم امید خبر داد.

گفته می شود از بین سه گزینه قبلی یعنی محمدحسن محبی، اکبر فلاح و علیرضا رضایی، یک گزینه به طور قطعی حذف شده و تنها دو گزینه دیگر امکان بررسی مجدد پیشنهاد فدراسیون کشتی و تایید شورای فنی را دارند. از سویی دیگر گزینه های دیگر هم روی میز شورای فنی است که در صورت عدم قبول سرمربیگری از سوی نفرات قبلی، گزینه های جدید وارد گود خواهند شد.

رقابتهای جهانی کشتی آزاد و فرنگی در رده سنی امید در روزهای ۳۰ آبان تا ۵ آذرماه در شهر بیدگشت کشور لهستان برگزار می شود و این در حالیست که تیم کشتی آزاد ایران همچنان بدون سرمربی است.

همچنین اولویت نشست آتی شورای فنی کشتی آزاد، انتخاب سرمربی تیم امید است و بحث تغییر احتمالی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان فعلا مطرح نیست.

کد خبر 4102129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha