۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵

طحان نظیف اعلام کرد:

آغاز شمارش آرا در برخی شعب اخذ رأی 

آغاز شمارش آرا در برخی شعب اخذ رأی 

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اختیار تمدید انتخابات تا ساعت ۲۲ بر عهده استانداران قرار گرفت و در برخی از شعب اتمام فرآیند رای گیری را داشتیم و شمارش آرا در برخی از شعب آغاز شده‌است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان شامگاه (جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان به ارائه توضیحاتی درباره زمان آغاز شمارش آرای مرحله دوم انتخابات دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: با تصمیمی که اتخاذ شد، اختیار تمدید انتخابات تا ساعت ۲۲ بر عهده استانداران قرار گرفت و در برخی از شعب اتمام فرآیند رأی گیری را داشتیم و شمارش آرا در برخی از شعب آغاز شده‌است.

وی بیان کرد: عوامل اجرایی و نظارتی موظفند آرای تک تک افرادی را که در شعب اخذ رأی حضور دارند، اخذ کنند و چنانچه مراجعی نداشتند فرآیند رأی‌گیی به اتمام می‌رسد و شمارش آرا آغاز می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: تخلف جدی نداشتیم و مردم و داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه‌های که اعلام شده است، اسناد و مدارک مورد نظر خود را طی یک هفته آتی ارسال کنند.

وی گفت: ان‌شاءالله بعد از این، یک هفته شورای نگهبان نسبت به شکایت‌های اعلامی بررسی‌های خود را انجام می‌دهد و بر اساس زمان‌بندی فرصت داریم تا اوایل خرداد ماه نتایج صحت انتخابات را اعلام کنیم تا مجلس دوازدهم به صورت رسمی آغاز به کار کند.

کد خبر 6102611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha