۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۹

امام جمعه ایلام:

حضور فعال در کنگره اربعین یکی از کارهای بزرگ نیروی انتظامی است

حضور فعال در کنگره اربعین یکی از کارهای بزرگ نیروی انتظامی است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: حضور فعال در کنگره اربعین یکی از کارهای بزرگ نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد نقی لطفی در دیدار فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان ایلام اظهار داشت:امنیت زیربنای همه مسائل کلان کشور است به طوری که اگر امنیت نباشد سیاست ، اقتصاد و فرهنگ معنایی ندارد.

وی ادامه داد: امنیت ضامن بقاء حکومت و استحکام نظام و استمرار دهنده انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: علی رغم دشمنی های استکبار امروز ایران اسلامی در ابعاد مختلف در اوج امنیت است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از همه توطئه ها برای نا امن کردن کشور استفاده می کند، گفت: نظام سلطه از امنیت مثال زدنی کشور عصبانی است.

امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه عامل اساسی در برقراری امنیت نیروی انتظامی است گفت: مدال افتخاری که فرمانده کل قوا به نیروی انتظامی داده است برای یک یک کارکنان این نیرو مایه افتخار است.

اربعین حسینی (ع) شاهکار واقعی نیروی انتظامی است

وی اعتماد متقابل بین مردم و پلیس را از ویژگی های بارز نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: امروز مردمی ترین نهاد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی است.

لطفی در ادامه به مأموریت اربعین اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی (ع) شاهکار واقعی نیروی انتظامی است به طوری که در ۳ سال اخیر با تلاش های نیروی انتظامی و مرزبانی کوچکترین مسئله امنیتی در استان ایلام وجود نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: استان ایلام با وجود ۴۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و تردد میلیون ها زائر از مرز مهران از امن ترین استان های کشور است.

کد خبر 4111937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha